Αρχική > Uncategorized > ιστορίες μου με taxi ανα τον κόσμο.

ιστορίες μου με taxi ανα τον κόσμο.

Ιουνίου 24, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Φυσικά η βασική μου αρχή είναι να έχω προσυμφωνημένη την τιμή για τον προορισμό μου προτού επιβιβαστω.
Αυτό το εφαρμόζω είτε είμαι σε «δυτική» χώρα είτε σε «ανατολική»
Από που να ξεκινήσω?
Φτάνω στο αεροδρόμιο του Schoenefeld στο Βερολίνο αργά το βράδυ,επιβιβάζομαι σε ένα taxi και καθώς μιλάω στο τηλέφωνο ο ταξιτζής αμέσως βάζει ένα cd με Ελληνικά,άσχετα που ήταν με την Βανδη και του είπα να το αλλάξει.
Φυσικά ο ταξιτζής ήταν Τούρκος.
Πριν πολλά χρόνια βρίσκομαι στην κεντρική πλατεία του Βελιγραδίου,δεν ήξερα που κοντά ήταν το ξενοδοχείο μου και παίρνω ένα ταξί για να με παει.
Μετά από 20 λεπτά φτάνουμε,σε λίγο που θέλησα να βγω στο κέντρο ρωτάω στην reception πως πάω στην κεντρική πλατεία.
-κάνετε δεξιά και στα 30 μέτρα είναι η πλατεία.(εκεί όπου πήρα το ταξί)
Βρίσκομαι στη Saigon και ζητάω να με παει από το αεροδρόμιο στο ξενοδοχείο,την διαδρομή την είχα κάνει και την προηγούμενη μέρα και την θυμόμουν καλά.Παρατηρώ ότι παει από άλλο δρόμο.Του φωνάζω να σταματήσει και να με παει από εκεί που ξέρω.Μην ανησυχείς μου λέει,από εδώ είναι πιο καλά.Κανε ότι θέλεις εγώ θα σου δώσω 14Ε που έδωσα και χθες.
Οκ,ήταν απάντηση του.
Φτάνοντας στο ξενοδοχείο το ταξίμετρο είχε γράψει 9Ε.Μου το δείχνει αλλά μου ζητάει 14Ε γιατί αυτή ήταν η συμφωνία μας.
Φυσικά του ταδωσα.
Φτάνω κουρασμένος στην Bangkok, μετά από πάρα πολλά παζάρια διαλέγω ένα να με παει στην πόλη.Ήταν ο πιο φτηνός.
Στην διαδρομή μου λέει δώσε μου λεφτά για να πάμε από τα διόδια γιατί από τον άλλο δρόμο έχει κίνηση,
Συμφωνώ γιατί αμεσως κατάλαβα ότι την πάτησα,του λέω όμως να ανάψει το αιρ κοντίσιον γιατί είχε ζέστη.
Ότι θέλεις ήταν η απάντηση του αλλά πρέπει να μου δώσεις άλλα 100 baht.
Οι αγαπημένοι μου φυσικά είναι στο Κάιρο.(δες εδω αν θέλεις)Δεν μπόρεσα να καταλάβω πια ήταν η νορμάλ τιμή τους.Ο καθένας έλεγε και από ένα νούμερο που είχε μεγάλη διαφορά από τον άλλον.Αυτό που λένε ότι στα παζάρια το φτάνεις στην μισή τιμή είναι η μεγαλύτερη χαζομάρα,γιατί πολύ απλά αυτός ξέρει ότι έχεις αυτή την σκέψη και εν γνώσει του ούτι θα φτάσει στην μέση την τιμή.
Το μυστικό είναι να ξέρεις την πραγματική τιμή του προϊόντος ή της υπηρεσίας.
Είμαι στην Kuala_Lumpur και μετά από πολύ παζάρι κλείνω ένα ταξί για 15 Ε για το αεροδρόμιο.Μόλις φτάνουμε και κατεβαίνω διαπιστώνω ότι είμαι σε λάθος αεροδρόμιο και η πτήση της air Asia,γινόταν από άλλο αεροδρόμιο.Ο χρόνος με πίεζε και με πήγε με 35Ε.
Βρίσκομαι στο Μιλάνο και μπήκα σε ένα ταξί για μια πολύ μικρή απόσταση.Μετά από λίγα λεπτά του προτείνουν μέσω του ασυρμάτου μια μακρινή κούρσα.Σταματάει μου λέει κάτι για την μανα του και με αφήνει στην μέση του δρόμου.
Καθώς είχα φτάσει στο Βουκουρέστι ,συμφωνώ με έναν ταξιτζής να με παει στο ξενοδοχείο με 50 λει.Φτάνοντας στο ξενοδοχείο μου ζητάει 50Ε.Του λέω δεν είχαμε συμφωνήσει κάτι τέτοιο.
Περίμενε να πάρω την αστυνομία ,η οποία δεν φάνηκε ποτέ.Αναγκάστηκα να του δώσω 30Ε για να τελειώσει η ιστορία.
Ήμουν στην Phnom_Penh και η πτήση έφευγε στις 6 το πρωί.Ζητάω από την reception του ξενοδοχείου να μου κλείσει ένα ταξί για το αεροδρόμιο.
Οκ,μου λένε 25Ε είναι η τιμή.
Συμφωνούμε.
Το πρωί βλέπω τον τυπο απο την reception να με πηγαίνει στο αεροδρόμιο με το προσωπικό του αμάξι.
Οι μεγαλύτεροι κλέφτες είναι στην Πράγα.
Απίστευτοι.Μια φορά πήραμε 2 ταξί για το ξενοδοχείο μετά το φαγητό μας σε ένα εστιατόριο και μας ζήτησαν διαφορετικό ποσό.
Στο Παρίσι κλείνω ένα ταξί να με παραλάβει από το αεροδρόμιο.Ψάχνω να τον βρω πουθενά.
Περίμενα περίμενα ,πουθενά.Τους είχα ήδη πληρώσει μέσω ίντερνετ και κατόπιν κάνανε τον χαζό.
Στην Βουδαπέστη για την ίδια διαδρομή μου ζητούσαν από 10-40 Ε.
Στην Αγία Πετρούπολη από το ξενοδοχείο στο κέντρο πλήρωνα 15Ε,μέχρι που βρήκα πως σταματάνε τα πειρατικά στα οποία έδινα 2,5 Ε.
Στην Βουλγαρία το ταξί στο όποιο ήμουν κλείνει άσχημα ένα van.
Βρίζονται οι οδηγοί,φώναζε και ο ταξιτζής και ανοίγει η πόρτα από το van και μας σημάδευε ένας με όπλο.
Κάνω γρήγορα την προσευχή μου και την γλυτώσαμε.
Στην Βαρσοβία μετά τα μεσάνυχτα ήμουν στην μέση του πουθενά σε μια περιοχή με εργατικές πολυκατοικίες.
Δεν περνούσε τίποτα από εκεί και το τηλέφωνο ενός ταξιτζή που είχα δεν απαντούσε.
Μετά από πολύ ώρα περνάει ένα ταξί,τον ρωτάω πόσο θέλει για να με παει στο ξενοδοχείο.
60Ε ήταν η απάντηση του.
Συνέχισα να ψάχνω.Περπατώντας πέφτω πάνω σε ένα αμάξι της αστυνομίας.
Με ρωτάνε τι θέλω τέτοια ώρα εκεί.Μου ζητάνε το διαβατήριό μου.
Σε 5 λεπτά με αφήνανε μπροστά από το ξενοδοχείο.

Για την Αθήνα κάτι?
Φιλοξενώ μια φίλη μου από το Μιλάνο.Ένα πρωινό δεν μπορούσα να την πάω στο Μοναστηράκι γιατί δούλευα και της προτείνω να πάρει ένα ταξί.
-Πόσο θα μου πάρει ?
-6-8 Ε το πολύ.
Όταν έφτασε στο Μοναστηράκι ο ταξιτζής της ζήτησε 25Ε.
Με παίρνει τηλέφωνο για να του μιλήσω.
-τι έγινε φίλε,μήπως ζητάς πολλά?
-ότι έγραψε το ταξίμετρο
-περίμενε να φωνάξω την αστυνομία
-φώναξε την,τόσο έγραψε το ταξίμετρο.

Και οι ιστορίες συνεχίζονται και φυσικά έχω ξεχάσει πολλές.

  1. Ιουλίου 26, 2011 στο 10:06 πμ

    Θα μπορούσες άνετα να γράψεις ένα βιβλίο με τις περίεργες ιστορίες που σου έχουν τύχει στα ταξίδια σου, χωρισμένο σε κεφάλαια. Ένα από τα κεφάλαια αυτά θα μπορούσε να έχει τίτλο «Ταξί», άλλο κεφάλαιο «Ξενοδοχεία», άλλο κεφάλαιο «Φαγάδικα», και πάει λέγοντας 🙂

  2. lepouras
    Ιουλίου 26, 2011 στο 1:02 μμ

    Kαλό το Ιταλικό γκομενάκι που φιλοξενούσες;

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

