Αρχική > Uncategorized > Gabriel Garsia Marquez."13 λογοι να ζεις"

Gabriel Garsia Marquez."13 λογοι να ζεις"

Ιουνίου 21, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Αυτο το post το ειχα ανεβασει το 2007 .















Το ελαβα με e-mail.Μου αρεσε παρα πολυ.
Ολα τα βρισκω παρα πολυ καλα,και συμφωνω.

  1. Anonymous
    Μαρτίου 20, 2007 στο 7:44 πμ

    o κυριος που εγραψε τα παρακατω ερωτευτηκε …. αυτος θα επρεπε να ειναι κ ο σημερινος τιτλος ,

  2. zouri1
    Μαρτίου 20, 2007 στο 7:48 πμ

    δεν καταλαβα τι εννοεις.

  3. An-Lu
    Μαρτίου 20, 2007 στο 10:26 πμ

    Σωστά… πειράζει που μου αρέσουν αυτού του τύπου τα feel-good powerpoints?

  4. Ροΐδης
    Μαρτίου 20, 2007 στο 1:57 μμ

    αχ, η αισιοδοξία κάνει καλό!
    μπράβο σου.

  5. Marilina
    Μαρτίου 20, 2007 στο 2:52 μμ

    μάλλον διαφωνώ στα εικονίδια περι κλάματος.
    όποιος είναι σημαντικός για μας νομ΄ζω ότι είναι πολύ απίθανο να μη σου προκαλέοσυν ποτέ κλάμα.]
    κι επίσης, μετα το τέλος της σ΄χεσης, θα θυμηθείς τις καλές στιγμές αλλά θα κλάψεις κιόλας, το λε΄γομενο «πενθος».

    (ίσωα πάλι απλά να μαι κλαψιάρα =Ρ)

  6. julia
    Μαρτίου 20, 2007 στο 3:27 μμ

    οταν μου το εστειλες με εμαιλ, δεν το ειδα την ίδια μέρα αλλά 2 μέρες μετά.
    Πραγματικά με άγγιξε πάρα πολύ και συμφωνώ με όλα…

  7. pietà
    Μαρτίου 20, 2007 στο 3:30 μμ

    Τι όμορφα….

  8. Γκρινιάρης
    Μαρτίου 20, 2007 στο 4:48 μμ

    Πολύ όμορφα!

    Ευτυχώς που τα δημοσίευσες, γιατί αν μου ερχόντουσαν με Fw, θα πήγαιναν στο trash bin!

  9. zero
    Μαρτίου 20, 2007 στο 5:19 μμ

    Συμφωνω κι’εγω μαζι σου φιλε.

    ζερο.

  10. Debby
    Μαρτίου 20, 2007 στο 9:04 μμ

    Είναι από τους πιο αγαπημένους μου συγγραφείς…

  11. N.Ago
    Μαρτίου 22, 2007 στο 12:49 πμ

    Κι όμως, εδώ έγραψες αγαπητέ υπουργέ μου!
    Μίλησες , κατευθείαν στη καρδιά μου.
    Είμαι αδύναμος, όταν μιλάμε για έρωτα.
    Ερωτεύομαι και τόσο, εύκολα να πάρει.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

