Αρχική > Uncategorized > Μουσικές Ταξιαρχίες και Τζιμακος.

Μουσικές Ταξιαρχίες και Τζιμακος.

Ιουνίου 11, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Σκέφτηκα να γράψω για το ξεκίνημα του τoy Τ.Πανούση
Τον παρακολουθώ από την πρώτη του επίσημη εμφάνιση στην Αθήνα,
σε ένα club στην Πλάκα,το Skylab.
Να σας πω πρώτα γιατί λέγανε έτσι το club.
Εκείνο το καλοκαίρι του 1980 .
περιμένανε να πέσει ένα κομμάτι από το διαστημόπλοιο(Skylab) κάπου στην γη.

Το Skylab,ήτανε διαγώνια απέναντι από το ιστορικό rockclub ¨Άρης¨.

Είχε κάνει ήδη μια συναυλία στην Καρδίτσα,που είχε διακοπεί από την εισβολή της αστυνομίας,
Πρέπει να έχω ακόμα την κασέτα,που είχε κυκλοφορήσει τότε.
Έλεγε το τραγούδι ¨και εγώ σ αγαπώ ,γαμώ τον Χριστό μου¨»
Καταλαβαίνετε τότε ότι ήταν πολύ δύσκολο να πεις ένα τέτοιο τραγούδι με αυτούς τους στίχους.
Αν και εμείς οι Ρηγάδες γουστάραμε πολύ ένα τραγούδι που Έλεγε για τα ΚΝΑΤ,
έτσι λέγαμε τα μέλη της ΕΣΑΚ Οικοδόμων,που είχανε εισβάλει στο χημειο το 1980,για να σταματήσουνε οι καταλήψεις των φοιτητών.
  Νύχτες της Μόσχας λεγότανε το τραγούδι.

Ο Τζιμακος,έκανε πολλά σκετσακια και γινότανε χαμός.
Θυμάμαι αυτό που έλεγε για την 8 Μαρτίου.
«Σήμερα είναι η γιορτή της γυναίκας,και κανένας δεν μου ευχήθηκε Χρόνια πολλά.
Άρα είναι αναμφισβήτητος ο αντρισμος μου.»
Και φυσικά την ιστορία με την κοπέλα που πήγαινε στην τουαλέτα,
και κατέληγε με το
Ευχαριστώ Θεέ μου,τα πάντα εν σοφία εποίησες.

Περάσανε και τόσα Χρόνια,και δεν Θυμάμαι άλλα.
Εχω όμως σε βινυλιο τους πρώτους του δίσκους.
Ήμουνα φαντάρος τότε,και μου είχανε πει ότι χρειαζότανε μια κορνέτα για 2 -3 τραγούδια.
Πήγα να με δοκιμάσουνε,αλλά όταν άκουσα το σαξόφωνο που έπαιζε μαζί τους (Σβάρνας)
λέω άσε,αυτοί κάνουνε σοβαρή δουλεια.

Α,ρε Τζιμακο.

  1. Alberich
    Οκτώβριος 31, 2006 στο 9:29 πμ

    Νομίζω το γράφανε ανορθόγραφα, Skylamb.
    Ο Πανούσης έμπαινε ντυμένος παπάς και μοίραζε στο κοινό χαρτάκια με χριστιανικό περιεχόμενο, ενώ στη συνέχεια εξηγούσε από το μικρόφωνο ότι πρόκειται για μια πρωτοβουλία της εκκλησίας να πλησιάσει τους νέους.»Αφού δεν έρχεστε εσείς, είπαμε να έρθουμε εμείς.Χθές ήμασταν στον ‘Αρη’ απέναντι» .
    Πλάκα πλάκα έδωσε ιδέες στον νυν αρχιεπίσκοπο (και στους παπαροκάδες)

  2. Chrisa
    Οκτώβριος 31, 2006 στο 9:54 πμ

    Κοίτα τι μαθαίνει κανείς!!! …και εγώ μόλις έκλεινα 10 μήνες ζωής!!!

  3. bali
    Οκτώβριος 31, 2006 στο 10:53 πμ

    τι μου θύμισες τώρα με το σκάιλαμπ…φοβόμασταν μην πέσει στα κεφάλια μας!
    άσχετο:πως βάζω άλλους μπλόγκερ στο μπλογκ μου? στο μπλογκς τζι αρ κάτι είχα μάθει, εδώ δεν μπορώ να βρω άκρη.. φωτό πως βάζω?

  4. zouri1
    Οκτώβριος 31, 2006 στο 10:54 πμ

    steile mou e-mail na sou eksigiso

  5. bali
    Οκτώβριος 31, 2006 στο 11:04 πμ

    poy soy st;elnw?

  6. zouri1
    Οκτώβριος 31, 2006 στο 11:07 πμ
  7. bali
    Οκτώβριος 31, 2006 στο 11:09 πμ

    οκ

  8. ΣεΞπΥρ
    Οκτώβριος 31, 2006 στο 12:13 μμ

    Είναι ωραίο να μοιράζεσαι τις αναμνήσεις σου μερικές φορές, ε zouri?

  9. zouri1
    Οκτώβριος 31, 2006 στο 12:52 μμ

    μα πιο πολυ μ αρεσει να ακουω τις αναμνησεις των αλλων.

  10. Λύσιππος
    Νοέμβριος 2, 2006 στο 9:04 πμ

    Τρομεροί στίχοι – πολύ δυνατοί για να τους καταλάβω τότε. Τους εκτιμώ τώρα!

    Η αγάπη σου αγάπη μου με έκανε κουρέλι
    όμως σε θέλω σε ποθώ όπως η μέλισσα το μέλι
    θα πιω τ’ αθάνατο νερό θα πνίξω το κουνέλι
    και θα γλιστρήσω θα χωθώ στο σώμα σου σα χέλι
    θα το φωνάξω να το πω να το μάθει ο κόσμος όλος
    πως από δω και στο εξής του οργασμού μου η πυξίς θα δείχνει…

    Νότιος Κώλος

    Βλέπω τις ειδήσεις στο μπαλκόνι
    και κρατάω κόκκινο φτερό
    Γαργαλάω την κότα στην οθόνη
    και αυτή μου λέει τον καιρό

    Απ’ το καζανάκι πέφτει χιόνι
    κρύο κωλαράκι πλαδαρό
    πάλι θα βουλώσει το συφόνι
    σύρε να φωνάξεις το γιατρό

    Στάζουν τα βυζιά σου σιλικόνη
    κλαίω και τσιρίζω σαν μωρό
    Θα μου μαγαρίσεις το σεντόνι
    Φύγε τσούλα έχω μπιμπερό

    Ο πυτιοκάμπτης με τεντώνει
    σε δύο κυπαρρίσια σε σταυρό
    τρίζει το κορμί μου σαν τριζόνι
    όλα είναι χώμα και νερό

    Στην παραγγελία το γκαρσόνι
    μου ‘γραψε φινάλε τρομερό
    πάει το τρανσέξουαλ παντελόνι
    έγινε πουκάμισο καρό

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

