Αρχική > Uncategorized > Τα 5 τραγούδια της ζωής μου.

Τα 5 τραγούδια της ζωής μου.

Ιουνίου 2, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα
ΠΥΞ-ΛΑΞ.
Ήμουν στο αμάξι,όταν Άκουσα το τραγούδι.
Το ξαναβάζω να το ακούσω αμέσως.
Και ξανά και ξανά.
Φοβερός στίχος.
Παίρνω αμέσως τηλέφωνο,τον φίλο μου τον Γιώργο,
και του βάζω να ακούσει το τραγούδι και αυτός απ το τηλέφωνο.
-μα αυτό,το λέει ο Σ.Διονυσίου.
-ποιος Διονυσίου,ρε λακη.Οι ΠΥΞ-ΛΑΞ,είναι
-διασκευή πρέπει νάνε.
Και όντως είναι διασκευή.

 

Δημήτρης Πουλικάκος
Μεταφοραί εκδρομαί ο Μήτσος.

Πήγαινα 2 Λυκείου,οταν πρωτακουσα τον δίσκο.
Ηταν ο αγαπημένος μου δίσκος.

 

 

ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΑΛΛΟ ΓΙ’ ΑΓΑΠΗ
Διονύσης Σαββόπουλος
Γενικά ο Νιονιος,ηταν ο αγαπημένος μου,μέχρι εκει κάπου το 1982.

 

Μουσικη-Θανος Μικρούτσικος
Στιχοι-Βολφ Μπιρμαν.
Είχαμε ηδη ξεκινήσει να αμφισβητούμε αυτά που γινόταν στον υπαρκτό σοσιαλισμό,και ο Ανατολικογερμανος Β.Μπιρμαν ηταν ο κατάλληλος για να μας τα πει.
Τραγουδούσε η Μαρία Δημητριάδη.
Στην άλλη πλευρά του δίσκου,ειχαμε ποίηση του Ν.Χικμετ,και το αγαπημένο μας,»αν η μισή μας καρδιά»

Στίχοι: Ναζίμ Χικμέτ
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος
Πρώτη εκτέλεση: Μαρία Δημητριάδη

Αν η μισή μου καρδιά βρίσκεται, γιατρέ, εδώ πέρα
η άλλη μισή στην Κίνα βρίσκεται
με τη στρατιά που κατεβαίνει προς το κίτρινο ποτάμι

Η άλλη μισή στην Κίνα βρίσκεται.

Κι ύστερα, γιατρέ, την κάθε αυγή
την κάθε αυγή, γιατρέ, με τα χαράματα
πάντα η καρδιά μου στην Ελλάδα τουφεκίζεται.

Κι ύστερα, δέκα χρόνα, γιατρέ,
που τίποτα δεν έχω μες στα χέρια μου
να δώσω στο φτωχό λαό μου,
τίποτα πάρεξ ένα μήλο
Ένα κόκκινο μήλο
Την καρδιά μου.

Απεργία.
Άκουσα πρώτη φορά το τραγούδι από τον Β.Παπακωσταντινου,το 1976,
και με επηρέασε πάρα πολύ.
Ήμουν μόλις 15 χρονών.

Στίχοι: Διονύσης Τζεφρώνης
Μουσική: Θωμάς Μπακαλάκος
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Βάλτε όλοι μια φωνή
θέλουμε και εμείς ψωμί
έχει και η αγροτιά
και στομάχι και καρδιά.

 

Βάζω και ενα 6 τραγούδι.
Το αγαπημένο μου
Psycho Killer
των Talking heads,και την άλλη διασκευή (δεν θυμάμαι τώρα πως τους λέγαν),
  έχωτον δισκο σε βινυλιο,ενα Ελληνικο ντουετο.

  1. Crucilla
    Μαΐου 14, 2007 στο 10:31 πμ

    Γεια σου ρε Ζούρι που ξέρεις που βρίσκεται η καρδιά μου!

  2. Anonymous
    Μαΐου 14, 2007 στο 10:46 πμ

    Αν είναι δυνατόν Έλληνας και να μην γνωρίζει ότι το «Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα» το είπε ο Στράτος! Εγώ που είμαι ξένη και δεν έχω ζήσει ποτέ στην Ελλάδα το ξέρω!

  3. zouri1
    Μαΐου 14, 2007 στο 11:14 πμ

    παει και η ελληνικοτητα μου.

    crucιlla@το ξερω αλλα δεν το μαρτυραω.

  4. An-Lu
    Μαΐου 14, 2007 στο 1:38 μμ

    Αχχχχ… το ρεφραίν του «Μη μιλάς άλλο γι’ αγάπη» από τα πιό αγαπημένα μου!

  5. armanian
    Μαΐου 14, 2007 στο 4:48 μμ

    Εγκό έλληνο από παππού και προπάππου αλλά πρώτη φορά ακούει τραγκούντι «σγκότωσε και αγκαπούσε»… Γκαλύτερο ελληνικός τραγκούντι «μιάου μιάου βρε γκατούλα».

  6. N.Ago
    Μαΐου 14, 2007 στο 5:41 μμ

    Υπουργέ μου, έσκισες!
    Ειδικά με τους στιχουργούς και συνθέτες.
    Είσαι και μεγάλος ,όμως, για αυτό θυμάσαι.
    Στο πόστο, εννοώ!
    .

  7. oistros
    Μαΐου 18, 2007 στο 1:07 μμ

    Κάλλιο αργά παρά ποτέ!
    Σήμερα το δα και σκέφτομαι πως και τα τραγούδια ολόκληρα κομμάτια της πρόσφατης Πολιτείας μας είναι. Να ‘σαι καλά 🙂

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

