Αρχική > Uncategorized > Το λεύκωμα του Zouri !!

Το λεύκωμα του Zouri !!

Πολλά παιδιά κρατούσαν λεύκωμα,με φωτογραφίες από ηθοποιούς ή τραγουδιστές.
Έτσι και γω έχω ένα λεύκωμα ,που το ξεκίνησα όταν πήγαινα Α.Γυμνασίου.
Ηταν με φωτογραφίες αθλητών στίβου.
Και με πίνακες από ρεκόρ.
Είχα σε φωτογραφία όλους τους αθλητές που είχαν κάποια διάκριση,σε επίσημους αγώνες.
Έλληνες και ξένους.
Και όλα τα παγκόσμια ρεκόρ.
Εκείνα τα χρόνια(1975) δεν ήταν εύκολο να μαζεύεις φωτογραφίες,γιατί δεν κυκλοφορούσαν και πολλές.
Έψαχνα όμως ,για να βρω κάποιες ασπρόμαυρες.
Και χαιρόμουν πολύ,όταν κάποιος με ρωτούσε για κάποιον αθλητή.
Ειχα την φωτογραφία του,και όλα τα ατομικά του ρεκόρ.
Οι γνώσεις μου πάνω σε αθλητές και σε ρεκόρ,μέχρι το 1982,νομίζω ότι ήταν πλήρης.
Ήξερα τα πάντα,σχετικά με τους αθλητές στίβου.
Μετά το 82 ,δεν σταμάτησα όμως γιατί μεγάλωσα,αλλά γιατί έπαψα να πιστεύω ότι τα ρεκόρ,ήταν προϊόν προπόνησης κα όχι χημικής βοήθειας.

 



  1. ΠΡΕΖΑ TV
    Απρίλιος 19, 2007 στο 9:55 πμ

    Ωραιος!!!
    Ειναι καλο να κρατας καποιο προσωπικο αρχειο.
    Οταν το ανοιγεις μετα απο χρονια σου ερχονται στο μυαλο ενα σορο αναμνησεις…

  2. jul
    Απρίλιος 19, 2007 στο 9:57 πμ

    Πολύ όμορφο να κρατάς λευκωμα με τετειες αφωτογραφίες και να ξέρεις τα πάντα για τους αθλητές…
    Αν και εγώ κράταγα λευκωμα, τα δικά μου ήταν με τα γνωστά, ποιον αγαπάς, ποιος ηθοποιος σου αρεσει, πιστευεις στην φιλία…κτλ

  3. ο δείμος του πολίτη
    Απρίλιος 19, 2007 στο 10:45 πμ

    Εγώ για το λόγο αυτό σταμάτησα τον πρωταθλητισμό. Έπρεπε να «προχωρήσω σε άλλο επίπεδο» είπε ο προπονητής. Τελείωσα από εκεί και μπήκα στο Τμήμα Ιστορίας.

  4. An-Lu
    Απρίλιος 19, 2007 στο 10:46 πμ

    Γλυκό και νοσταλγικό!

  5. keimgreek
    Απρίλιος 19, 2007 στο 1:06 μμ

    εγώ είχα ανθολόγιο και γραμματόσημα ;-p

  6. keimgreek
    Απρίλιος 19, 2007 στο 1:08 μμ

    ή φυτολόγιο; πως το λέγανε εκείνο με τα αποξηραμένα φυτά; έκανα διάφορα πειράματα, τα φυτά γινόντουσαν χαλκομανία κι εγώ ρουφούσα τη ζωτική τους ενέργεια για να μείνω για πάντα νέος. μπου.χου.χου.

  7. ροΐδης
    Απρίλιος 19, 2007 στο 5:58 μμ

    πόσο δίκιο έχεις… κάποια στιγμή πολλοί από εμάς είδαν το μάταιο του όλου θέματος και μας έμεινε η όμορφη εκείνη γεύση της χαράς της άθλησης. Εμένα μου έμειναν και κάνω συχνά-τακτικά ποδηλασία και κολύμβηση…και το χαίρομαι πριβέ!

  8. gustavos
    Απρίλιος 22, 2007 στο 4:06 μμ

    Ωραιος ο ζουρακος ωραιες εποχες ωραιες ηλικιες μοναδικες αναμνησεις!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

