Αρχική > Uncategorized > Εξεταζόμενος ετών 52 .

Εξεταζόμενος ετών 52 .

Ξεκίνησα και εγώ στα γεράματα να μάθω μια ξένη γλώσσα .Ήθελα από έφηβος να μάθω Ρώσικα .
Ονειρευόμουν να πηγαίνω στην Σοβιετική Ένωση .Η κατάσταση εκεί άλλαξε,αλλά το όνειρο δεν χάθηκε .
Το είχα πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού μου .
Ξεκίνησα δειλά δειλά τα μαθήματα σε φροντιστήριο ,ήδη πέρασαν 2 χρόνια .
Ποτέ μου δεν είχα κάτσει συνεχόμενα 2 χρόνια σε θρανίο ,μετά το λύκειο .
Είχα κάνει 4-5 απόπειρες στα Αγγλικά ,αλλά στο εξάμηνο σταματούσα γιατί είχα μια άρνηση για την γλώσσα και την Αγγλία .
Στο πρώτο μου ταξίδι στην Μόσχα ,δεν κατάφερα να κινηθώ γιατί τα πάντα είναι στα Ρώσικα και μόνο .
Έτσι η αγάπη μου για την πόλη ,την χώρα ,σχεδόν με ανάγκασε να μάθω Ρώσικα .
Μόλις είχα γυρίσει από ένα ταξίδι μου στην Οδησσό ,αποφάσισα ότι θα μάθω οπωσδήποτε Ρώσικα ,χωρίς καμία άλλη καθυστέρηση .
Και έτσι βρέθηκα ξανά στα θρανία .
Τα μαθήματα όμως δεν ήταν εύκολα .
Η γλώσσα είναι πολύ δύσκολη .
Η γραμματική με αποθάρρυνε εντελώς ,γιατί δεν γνώριζα ούτε καν την Ελληνική.
Δεν θυμάμαι να είχα ξανακούσει τις λέξεις απαρέμφατο ,μη τετελεσμένος,παρατατικός ,δοτική πτώση,οργανική πτώση .
Έτσι τα χρειάστηκα .
Αποφάσισα όμως να συνεχίσω και ότι πιάσω.
Είχα ήδη αρχίσει να μιλώ με γνωστούς -ες από την Ρωσία .
Θα κατέφευγα πάλι στο θράσος που έχω και καταφέρνω να συνεννοούμαι σε ξένες γλώσσες.
Προχθές τελείωσε η σχολική χρονιά και είχα αποφασίσει να δώσω εξετάσεις για το Α1 δίπλωμα ,στοιχειώδης γνώσης .
Σίγουρα είναι το κατώτερο δίπλωμα ,αλλά εγώ βρισκόμουν σε αυτό ακριβώς το επίπεδο.
Δεν ήταν καθόλου εύκολο να το αποκτήσω.
Έτσι στις διακοπές του Πάσχα ,καθόμουν και ξαναδιάβαζα όλο το βιβλίο.
Χωρίς να ξέρω τι σημαίνει συστηματικό διάβασμα ,κλπ.
Την τελευταία μέρα πριν τις εξετάσεις ,δεν κουνήθηκα καθόλου από το σπίτι .
Πίνοντας τον ένα καφέ πίσω από τον άλλο ,προσπαθούσα να συγκρατήσω όλα αυτά που διάβαζα .
Το επόμενο πρωί ,με βρήκε άγρυπνο .
Ξεκινάω για το εξεταστικό κέντρο .
Παιδάκια του δημοτικού ,περίμεναν και αυτά να ξεκινήσουν οι εξετάσεις ,με το ίδιο άγχος .
Ρίχνανε μια τελευταία ματιά στο βιβλίο.Η μαμά τους από δίπλα να τα ταΐζει και να τα ποτίζει.
Άκουγα πως μιλούσαν και σαφώς ήταν σε πολύ καλύτερο επίπεδο από εμένα .
Μπαίνουμε μέσα και εκεί τα χάνω .
Σχεδόν ξέχασα ότι είχα διαβάσει .
Η πρώτη εξέταση ήταν ακουστική .
Ακούσαμε ένα κείμενο και έπρεπε να απαντήσουμε σε 5 ερωτήσεις .
(έκανα ένα λάθος,όπως έμαθα αργότερα )
.Πάμε στην συνέχεια στις γραπτές εξετάσεις .
25 ερωτήσεις .Μάλλον έπρεπε να απαντήσουμε σωστά στο 67 %.
Κάποιες ήταν πολύ εύκολες ,αλλά καμιά 10ρια ήταν δύσκολες .
(πρέπει να έκανα λάθος στις 3 -5 ).
Στη συνέχεια έπρεπε να γράψουμε μια έκθεση με 7-10 προτάσεις .
Εκεί πρέπει να πήγα μέτρια .
Για το τέλος είχε προφορική εξέταση.
Στην αρχή μιλούσαμε γύρω από τον εαυτό μου και αργότερα πάνω σε ένα κείμενο που μου είχαν δώσει .
Και τέλος .
Αισθάνθηκα σαν να είχα μόλις τελειώσει 2 μαραθώνιους .
Το άγχος θα κρατήσει για άλλες 15 μέρες που θα βγουν τα αποτελέσματα .
Του χρόνου τέτοιες μέρες θα τα ξαναπούμε για το Α2 δίπλωμα ( βασική γνώση ).

  1. VAD
    Μαΐου 21, 2013 στο 6:00 πμ

    Μπράβο,ρε!Καλά αποτελέσματα και καλή συνεχεια…
    Αργησα κι εγω αλλά πριν τρία χρόνια,σχεδόν εξηντάρης τότε,
    πήρα το Β1 στα Γαλλικά,εκει στάμάτησα 🙂
    http://apouro.blogspot.gr/2010/01/delf-b-1.html

  2. Zouri
    Μαΐου 21, 2013 στο 6:56 πμ

    Μπράβο ,αν πάρω εγω το Β1 θα κανω 3 μηρό παρτυ

  3. Νίκος Καββαδάς
    Μαΐου 21, 2013 στο 8:38 πμ

    Καλή επιτυχία! Τρέλανε μας Ζουρι!

  4. le pouras
    Μαΐου 22, 2013 στο 5:00 μμ

    Zouri :
    Μπράβο ,αν πάρω εγω το Β1 θα κανω 3 μηρό παρτυ

    Aν προσκαλέσεις και τις Ρωσίδες, μη μας ξεχάσεις σύντροφε 😀

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

