Αρχική > Uncategorized > Να καθαρίσω τα χαλιά ,

Να καθαρίσω τα χαλιά ,

σκέφτηκα χθες .Παίρνω τηλέφωνο ένα συνεργείο καθαρισμού και με πληροφόρησαν ότι μπορούν να έρθουν να τα καθαρίσουν στο σπίτι μου.
Καλύτερα σκέφτηκα εγώ και έτσι τους περίμενα μετά από λίγο.
Έρχεται ένας κύριος ,λίγο χοντρουλης ,μου λέει δώστε μου τα χαλιά σας και θα τα πλύνουμε εμείς εδώ στην είσοδο ,θα τα στεγνώσουμε και θα σας τα παραδώσουμε.
Μια χαρά σκέφτηκα εγώ.
Σε λίγο βγήκα να δω πως πάνε με το καθάρισμα και αν χρειάζονται κάτι .
Και βλέπω …

φωτογραφία

στη συνέχεια ,χρειάστηκα οξυγόνο εγώ .

  1. le pouras
    Μαΐου 15, 2013 στο 12:46 πμ

    Zouri μου,

    To γραφείο δείχνει σοβαρό και πιστοποιημένο κατά ISO. Μήπως γνωρίζεις-και έχεις το σχετικό τηλέφωνο-αν το συνεργείο αναλαμβάνει και φύλαξη χαλιών στο δικό του χώρο, αβίαστα, αβάδιστα, αβασάνιστα;

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

