Αρχική > Uncategorized > Το δικό μου αυγό,

Το δικό μου αυγό,

Απρίλιος 28, 2013 Σχολιάστε Go to comments

είναι Faberge.Όχι φυσικά ένα από τα 40 που υπάρχουν,αλλά ένα γνήσιο αντίγραφο,φτιαγμένο από το εργαστήριο Faberge της Ρωσίας.
Δεν το έχω για τσούγκρισμα,αλλά είναι ένα από τα αγαπημένα μου αντικείμενα που έχω.
Σιγά σιγα θα σας δείξω και άλλα.

Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδω.

 


  1. An-Lu
    Απρίλιος 24, 2008 στο 1:26 μμ

    Πως φαίνεται ότι διαθέτεις class, ζούρι μου!

  2. N.Ago
    Απρίλιος 24, 2008 στο 2:00 μμ

    Βασιλικά ε;

  3. _ST_
    Απρίλιος 25, 2008 στο 3:45 μμ

    καλη ανάσταση ζουρί!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

