Αρχική > Uncategorized > το κεραμιδί μου παντελόνι …,

το κεραμιδί μου παντελόνι …,

Απρίλιος 25, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Τι το θελα και πήρα αυτό εδώ το παντελόνι,από τα cosmossport ,κεραμιδί χρώματος ?
Την πρώτη μέρα που το φόρεσα,άρχισαν κάποιοι τα ΔΕΝ.
ΔΕΝ είναι για σένα
ΔΕΝ είναι για την ηλικία σου
ΔΕΝ είναι και τόσο αντρικό .
Κάθε γενιά εξελίσσεται,προχωράει .
Αν ακολουθούσαμε όσα κάνανε πριν ,τώρα θα έπρεπε να ήμουν με μπαστουνακι και να είμαι θεατής της ζωής,περιμένοντας να ρθει η σειρά μου να φύγω,
Προσωπικά την έχω χαρεί την ζωούλα μου και την έχω φτάσει στα όρια μου.
Αν κάποιος θέλει να με βάλει σε ένα ηλικιακό κάδρο ,ας το κάνει για τον εαυτό του.
Αισθάνομαι καλά,θα απολαύσω και την τελευταία σταγόνα της τρέχουσας ζωής μου.
Και ότι και να υπάρχει μετά,εγώ πάλι ο Zouriδακος θα μαι .
Συντηρητικός δεν υπήρξα ποτέ .
Μη με αναγκάσετε και φορέσω αύριο κίτρινο παντελόνι.
Αμάν με τον σκοταδισμό σας.

( η αληθεια ειναι οτι τωρα αισθανομαι σαν rock star )

  1. le pouras
    Απρίλιος 26, 2013 στο 12:31 μμ

    Κλαρινογαμπρός;

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

