Αρχική > Uncategorized > Η δεύτερη version της συνέντευξης μου στο Stuff.

Η δεύτερη version της συνέντευξης μου στο Stuff.

Απριλίου 13, 2013 Σχολιάστε Go to comments

 

( το 2007 είχα δώσει μια συνέντευξη για το blogging στο περιοδικό stuff.)

 

Όπως σας είχα πει
είχα δώσει 2 εκδοχές στις ερωτήσεις που μου κάνανε από το περιοδικό Stuff.
Η μια ήταν η σχετικά σοβαρή,που αυτή μπήκε στο περιοδικό
και η άλλη αυτή που σας δείχνω σήμερα που είναι πιο fun οι απαντήσεις μου.

Γιατί αρχίσατε να ασχολείστε με το blogging;

Ένας φίλος μού είχε πει ότι συχνάζουνε ωραίες γυναίκες εκεί,και θα έχω
εξασφαλισμένο σεξ.

Πόσο χρόνο αφιερώνεται καθημερινά στο blog σας;

Μηδενικό,η γραμματέας μου ασχολείται με αυτό.
Εγώ απλά βάζω την υπογραφή μου.

Πού έχει φτάσει το blogging στην Ελλάδα, που στο εξωτερικό και
μέχρι που μπορεί να φτάσει;

Το είχα δει λίγο πριν την υπόγεια διάβαση στο Μαρούσι.Αλλά μετά ήρθε
το ξεπούλημα του ΟΤΕ ,και οι απεργοι κλεισανε τους δρομους,και δεν
προχωρησε.

Πιστεύετε ότι τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης κινδυνεύουν από το
blogging;

Βέβαια και κινδυνευουν.Για αυτό και πολλοί δημοσιογράφοι ξεκινάνε
blog.Για να είναι πάντα στην εξουσία.

Είναι το blogging μια 5η εξουσία? Μπορεί να γίνει;

Περισσότερο δικαστική εξουσία είναι.Κρίνει τους πάντες.

Κανείς δεν ακολουθεί την εντολή του Κυρίου.

Μη κρίνεις γιατί θα κριθείς.

θα θέλατε να προσθέσετε στο blog σας (εργαλείο, υπηρεσία κλπ)
και δεν το έχετε καταφέρει;

θέλω να κάνω pay-blog,με αισθησιακό περιεχόμενο.

Διαβάζετε άλλους bloggers? Βρίσκεται ενδιαφέρον; Ποιος
«διάσημος» θα θέλατε να ξεκινήσει το δικό του blog;

Δεν διαβάζω ποτέ μου.Μόνο εικόνες βλέπω.Θα ήθελα να ξεκινήσει το
blogging η Σάσα Μπάστα.

Άμα θέλει την βοηθαω και στα σχετικά.

Θα θέλατε να βγάζετε λεφτά από το blog σας; Μπορεί να αναπτυχθεί
business model στα blogs?

Βέβαια θέλω να βγάλω πολλά λεφτά.θέλω να αναπτυχθεί το naked model
blog.

Πείτε μας το αγαπημένo σας gadget (οτιδήποτε, τηλεόραση, κινητό,
αξεσουάρ κλπ κλπ)!

Ένας αναπτήρας που όταν τον γυρνάς ανάποδα ξεγυμνώνεται μια κορασιδα.

Και σημειωτέον δεν καπνίζω.

 

  1. magica
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 7:54 πμ

    xaxaxaxaxaxa
    μα αυτή η version είναι καλύτερη ρεεεεεεεεεε
    Καλημέρα

  2. zouri1
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 8:44 πμ

    μα και εγω αυτο λεω.αλλα δεν προλαβαμε την εκδοση.Ειχε εκδωθει η αλλη.
    Simo,να την βαλεις στο επομενο τευχος.

  3. Anonymous
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 9:22 πμ

    Η μικρή που σου γράφει το blog έχει κινητό για να αναλάβει και διάφορα δικά μου θέματα; Π.χ. το δικό μου blog και άλλα ενδιαφέροντα… 🙂

  4. An-Lu
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 9:23 πμ

    Pas mal-pas mal 😉

  5. ΦώΤΗΣ
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 10:10 πμ

    Κι εγώ για γυναίκες έψαχνα στη μπλογκόσφαιρα αλλά έχω μείνει με το blog στο χέρι…

  6. julia
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 10:22 πμ

    Λοιπόν στο επόμενο τευχος πρεπει να μπει αυτή η βερσιόν!!!!Οπωσδήποτε!!!
    Ολα τα λεφτα!!!!

  7. zouri1
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 10:28 πμ

    ανυνυμος*φυσικα ολα γινονται εναντι ευτελους αμοιβης.
    an-lu*no mal,Camel καπνιζω
    φωτησ*καποιο λαθος θα κανεις.
    Τζουλια.πρεπει να μαζεψουμε υπογραφες και να τις στειλουμε στο περιοδικο.

  8. chris
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 11:44 πμ

    Υπουργέ μου, χθες έπεσε στα χέρια μου το ένθετο με τις δηλώσεις!!!!

    Ωφείλω να ομολογήσω ότι βγάλατε την μπλογκόσφαιρα ασπροπρόσωπη.

  9. kwlogria
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 11:49 πμ

    Είσαι γαμώ, θα με πεθάνεις!!!

  10. zouri1
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 12:25 μμ

    Chris*ε,βεβαια.τιποτα δεν ειναι τυχαιο.
    καλογρια*οχι μη πεθανεις,Απλα πεσε στο κρεβατι μου,και θα σε συνεφερω

  11. Blogaki
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 1:59 μμ

    Αυτόγραφο θέλω!!!

  12. pietà
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 2:30 μμ

    Σάσα Μπάστα;;;;;;;;;;;
    Σάσα Μπάστα;;;;;;;;;;;

    Να υποθέσω ότι και εκεί μόνο φωτογραφίες θα κοιτάς ε;;;;;

    🙂

  13. zouri1
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 2:31 μμ

    oxi bebaia.Θα την ακουω κιολας,να παιζει κλαρινο.
    blogaki*αντε να δουμε ποτε θα κανεις εκεινο το σκανδαλο.

  14. keimgreek
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 2:46 μμ

    δεν ξέρω αν είχε δίκιο ο φίλος σου όταν σε παρακίνησε να αρχίσεις το μπλόγκιν. τόσους μήνες δεν έχω βρει ούτε μια ωραία. και είναι κρίμα. τέτοιο παλικάρι που είμαι σαν τα κρύα τα νερά και χαραμίζομαι.

  15. zouri1
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 2:48 μμ

    ισχυει και γαι σενα η απαντηση που εδωσα στον Φωτη.

  16. prince of dakar
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 3:34 μμ

    χαχαχα καλο!

    Ψηφιζω και γω για Σασα!!!

  17. nosyparker
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 4:37 μμ

    Τελικά δε μας είπες, τι έγινε με το σεξ; Ανοίξανε οι πόρτες με τα ουρί του παραδείσου;

    ΥΓ Αυτή η Σάσα Μπάστα ποια είναι πάλι;

  18. Η μικρή Ολλανδέζα
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 4:39 μμ

    αψογος υπουργέ!
    Καταπλήκτικους-καταπλήκτικους

  19. zouri1
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 4:45 μμ

    νοσυ*μα ποτε δεν ηταν κλειστες οι πορτες.ολα διαγουν καλως.
    Αθηνα-αμστερνταμ-Βερολινο*thanks.
    Paris-Dakar-μακρια απο το αισθημα.:)

  20. zouri1
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 5:04 μμ

    α,νοσυ.Οσο για το ποια ειναι Η ΣΑΣΑ,ασε δεν σου απαντω,ειναι προσβλητικη η ερωτηση.Αλλα επειδη εισαι καλο ατομο,πηγαινε εδω
    http://zouri.blogspot.com/2006/07/blog-post_21.html

  21. avissos
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 5:11 μμ

    «Ένας φίλος μού είχε πει ότι συχνάζουνε ωραίες γυναίκες εκεί,και θα έχω
    εξασφαλισμένο σεξ.»
    μην απελπίζεσαι, keep blogging 😉

  22. oistros
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 5:20 μμ

    Υπουργέ μου
    όλη η φαντασία στην .. εξουσία 🙂

  23. nosyparker
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 5:21 μμ

    Άσε μας ρε ζούρι, αυτή κοιτάει μες το βρακί της λες και το βλέπει πρώτη φορά, πλάκα μας κάνεις φυσικά!!!

  24. zouri1
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 5:21 μμ

    μα αβυσσε,ξαναδιαβασε σε παρακαλω τα σχολια.Γενικα η λεξη απελπισια δεν υπαρχει στο λεξιλογιο μου.Συνεχιζω παντως αφου το λες.
    μαιστρε*εξουσια -φαντασια,δεν μπορουν μαζι.χρονια χωρια.

  25. zouri1
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 5:22 μμ

    νοσυ*χαχαχχα.δεν σε κανω πλακα.παντα οι αλλοι το βλεπαν,αυτη δεν προλαβαινε.

  26. stilitis
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 8:52 μμ

    Zoύρι έχεις ξεφύγει. Εύγε!
    Τον αναπτήρα από που τον πήρες?

  27. N.Ago
    Φεβρουαρίου 13, 2007 στο 11:28 μμ

    Υπουργέ μου, να μας ζήσεις!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

