Αρχική > Uncategorized > έχουμε τις ίδιες τιμές τα τελευταία 3 χρόνια,

έχουμε τις ίδιες τιμές τα τελευταία 3 χρόνια,

Απριλίου 11, 2013 Σχολιάστε Go to comments

έτσι μου είπε μια κυρία στο τηλέφωνο που μου πρότεινε να δεχτώ κάποια προσφορά της εταιρείας που εργάζεται.
Κακώς κυρία μου.Έπρεπε να είχατε ρίξει τις τιμές τουλάχιστον κατά 50 %.
Πάνε τα παλιά,όλα έχουν αλλάξει,εσείς πως θέλετε να είστε στον καλό σας τόπο και χρόνο.
Δεν έχετε ακούσει ότι έχουν κουρευτεί οι μισθοί αρκετών συμπολιτών μας,δεν έχετε ακούσει ότι μας πήρανε μέσο της φορολόγησης άλλο ένα 30 %,δεν έχετε ακούσει ότι η ανεργία αγγίζει το 30 %,ότι πολλοί δουλεύουν και δεν πληρώνονται?
Φροντίστε και εσείς να προσαρμοστείτε ανάλογα.
Είμαι σίγουρος ότι το αφεντικό σας,σίγουρα θα σας έχει κάνει ένα 30% μείωση.
Σίγουρα δεν θα κόβει και πολλές αποδείξεις.
Αλλά παρ όλα αυτά σας βάζει εσάς να λέτε με περηφάνια,ότι έχουμε κρατήσει ίδιες τις τιμές τα τελευταία 3 χρόνια.
Όχι κυρία μου,κύριε και λοιποί συγγενείς.
Όλοι πρέπει να στρίψετε σε άλλους δρόμους .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

