Αρχική > Uncategorized > τι προβλέπει το ζώδιο μου για αυτή την βδομάδα .

τι προβλέπει το ζώδιο μου για αυτή την βδομάδα .

Απριλίου 8, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Διάβασα στην A.V τις προβλέψεις του Πανοπουλου για το ζώδιο μου.
Ας τις διαβάσουμε μαζί και στη συνέχεια έχω να κάνω μια ανακοίνωση.
Τοξότης (22 Νοεμβρίου – 21 Δεκεμβρίου)
Ο Δίας στους Διδύμους δημιουργεί τις προοπτικές για εξαιρετικές σχέσεις. Και ο Ουρανός πυροδοτεί απρόοπτους έρωτες – ουρανοκατέβατους έρωτες. Και τώρα πάλι Άρης και Αφροδίτη στον Κριό επαναφέρουν το ζήτημα της ερωτικής επιθυμίας. Δεν μπορεί, κάπου θα παραπατήσεις, κάπου θα γοητευτείς, με κάποιον/α θα παρασυρθείς, θα αφεθείς. Η αγάπη κατακτάει τα πάντα. Πολιορκείσαι, κι αν είσαι μόνος/η θα μαγευτείς – sooner or later. Κι αν δεν είσαι χρειάζεσαι ανανέωση, μια δόση αστερόσκονης για να ξαναπάρει μπρος το παραμύθι των σχέσεων. Οι ίδιες διελεύσεις μπορούν να αναφέρονται και στη δημιουργία, στη δημιουργία κάτι μοναδικού που θα σε κάνει περήφανο ή στον ερχομό ενός παιδιού. Ακόμα κι έτσι, όμως, πίσω υπάρχει Έρωτας. Τι καλά που θα ήταν, αν βρίσκεσαι σε σχέση, να μπορούσες μια στο τόσο να απομακρυνόσουν φλερτάροντας και κυνηγώντας, και επιστρέφοντας να μην είχε αλλάξει τίποτα.
Νομίζω ότι το γράφει ΟΛΟΚΑΘΑΡΑ ,ότι αυτή την βδομάδα θα γνωρίσω έναν μεγάλο έρωτα ( δεν πιστεύω να αναφέρεται σε ηλικία).
Είναι αυτό ξεκάθαρο σε όλους σας ?
Ε,λοιπόν αν ΚΑΙ αυτή η βδομάδα περάσει χαλαρά,μη ξανακούσω για ζώδια.
Θα δηλώνω παντού οτι είναι απλά μια απάτη.
Οκ ?
( ξέρω μετά θα μου πούνε οτι ίσως ο 12 οίκος μου,ήταν σε στραβή θέση.
Ναι παιδάκια μου για να βγει η δική σας πρόβλεψη,θα καθαρίσω όλους τους οίκους μου και θα τους επιβάλω να κάτσουνε στη σωστή θέση ,μπας και γαμήσω )

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

