Αρχική > Uncategorized > Που να γυρίζει ?

Που να γυρίζει ?

Απρίλιος 6, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Χθες αργά το βράδυ ,το κινητό μου άρχισε να χτυπάει με τον ήχο που είχα βάλει μόνο για αυτήν .
  Είχα ξεχάσει να τον αλλάξω ?
περίμενα ότι μια μέρα θα ξαναχτυπούσε ?
Έχουν περάσει 2 χρόνια και βαλε από τότε που μιλήσαμε για τελευταία φορά.
Ειχα ακούσει ότι είχε παντρευτεί το καλοκαίρι που μας πέρασε .
-ναρθω στο σπίτι σου ?

είσαι με κάποια άλλη ?
με αγαπάς ακόμα ?
-Και στα τρία η απάντηση είναι η ίδια .
-μπορείς να μου πεις την απάντηση σου από κοντά ?
είμαι κάτω από το σπίτι σου .
Ανεβαίνω
Γιατί πρέπει εγώ,να γυρνάω πίσω και να με βάζει ο άλλος στον πάγο ή στην ζέστη ?
Γιατί θέλει να περιμένω στάσιμος ,και αυτή να κάνει τους κύκλους της ,και να είναι σίγουρη ότι κάπου θα με ξαναπετυχει ?
Γιατί αυτή να έχει μοιράσει την αγκαλιά της,ενώ η δική μου να παραμένει ζεστή μόνο για αυτή ?
Γιατί να είμαι πάντα διαθέσιμος ?
Γιατί δεν θα αργήσει που θα ξαναφύγει .

  1. Δεκέμβριος 15, 2008 στο 11:21 πμ

    Η φύση του άντρα είναι αυτή.. Απλά.. Καλώς ή κακώς..

  2. Δεκέμβριος 15, 2008 στο 10:55 μμ

    ta papoytsia sto xeri kai na paei sto spitaki tis

  3. N.Ago
    Δεκέμβριος 16, 2008 στο 1:42 πμ

    Ε ρε υποργέ μου κι εσυ!…

  4. Αν-Λου
    Δεκέμβριος 16, 2008 στο 12:50 μμ

    Eides telika pou eixes dikio se auto pou egrafes otan exases to daktylidi sou? 😉

  5. Δεκέμβριος 16, 2008 στο 4:24 μμ

    Zouri rules, but
    «she smiled sweetly»

  6. fpboy
    Δεκέμβριος 17, 2008 στο 12:31 πμ

    απίστευτο…..
    να σου πάνε όλα καλά μέσα απο την καρδιά μου….

  7. JULIA
    Δεκέμβριος 17, 2008 στο 5:24 μμ

    PFFFFFFF PFFFFFFFFFFF
    PFFFFFFFFFFF PFFFFFFFFF
    ΜΑΚΑΡΙ ολα μα ολα να σου πανε καλα!!!!!
    Ξερω ακριβώς πως νοιώθεις, έτσι ειναι όμως τα αισθήματα!!!!Δεν μπορείς να τα αλλάξεις!

  8. coachp
    Δεκέμβριος 20, 2008 στο 9:20 μμ

    Κοιτα που με συγκίνησες…
    Θυματα φίλε μου, θύματα είμαστε…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

