Αρχική > Uncategorized > Ραπτομηχανή στην μισή τιμή!

Ραπτομηχανή στην μισή τιμή!

Απρίλιος 5, 2013 Σχολιάστε Go to comments

αυτή την αγγελία από γνωστό κατάστημα ,την λαμβάνω καθημερινά τουλάχιστον για ένα μήνα τώρα.

Κάποια στιγμή ,άνθρωπος είμαι και εγώ ,εκνευρίστηκα.

Τους παίρνω γεμάτος οργή τηλέφωνο.

Κυρία μου (λέω σε αυτή που σήκωσε το τηλέφωνο )

μου στέλνετε με e-mail εδώ και ένα μήνα ,μια διαφήμιση σας ότι πουλάτε την τάδε ραπτομηχανή στη μισή τιμή.

Σας απάντησα ότι δεν θέλω να μου ξαναστειλετε τις ίσως αξιόλογες προσφορές σας.

Εσείς εκεί .

Ξανά την άλλη μέρα η ίδια διαφήμιση.

Ραπτομηχανή στη μισή τιμή.

Αγαπητό μου κορίτσι ,δεν είμαι μοδίστρα (εκτός και αν έχετε καμία πληροφορία ).

Επιτέλους,δεν θέλω να αγοράσω την ραπτομηχανή.

-εντάξει κύριε μου ,δεν θα σας ξαναστείλουμε e-mail με τις προσφορές μας,εσείς εξάλλου θα χάσετε.,

Ουφ επιτέλους.

Την άλλη μέρα,ξανά e-mail από το ίδιο κατάστημα .

Μονο για σήμερα ,αξεσουάρ για φριζάρισμα μαλλιών.(αν διάβασα καλά).

Δεν ήξερα οτι κάνουν κάτι τέτοιο στα μαλλιά ,μόνο για χωράφια είχα ακούσει.

Τώρα όμως δεν τολμώ να τους ξαναπάρω τηλέφωνο.

Τους αφήνω να μου στέλνουν καθημερινά,αξεσουάρ για την φροντίδα των μαλλιών μου.

Δεν τολμώ να τους πω ότι δεν έχω και πολλά.

Χίλιες φορές να με θεωρούν μοδίστρα .

  1. Lilian mavrou
    Απρίλιος 5, 2013 στο 7:14 πμ

    Μπράβο Γιαννη καλημέρα, μας φτιαχνεις την μέρα μας, μήπως τα χρονογραφηματα σου να τα τυπωνες σε μια συλλογή? έχειςαφησει πίσω σου τον Φ.Γερμανο και πάλι καλημέρα

  2. le pouras
    Απρίλιος 6, 2013 στο 12:32 μμ

    Ζουρί μου, εμένα μου στέλνει spam o Vassilios (ένας είναι ο μαιτρ) να αγοράσω stirella…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

