Αρχική > Uncategorized > εσύ θα χτυπούσες τατουάζ με το όνομα της φίλης σου?

εσύ θα χτυπούσες τατουάζ με το όνομα της φίλης σου?

Μαρτίου 23, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Συναντάω χθες έναν τυπάκο με ένα τατουάζ στο μπράτσο με το όνομα της φίλης του.
-είσαι ακόμα μαζί της?
-άστα,δεν κράτησε πολύ
-και συ τι τοθελες να κάνεις τέτοια κίνηση?
-πίστευα ότι δεν θα χωρίζαμε ποτέ
-πόσο χρονών ήσουν?
-24.
-και παρ όλα αυτά πιστεύεις τέτοιο πράγμα?και δεν έγραφες το όνομα της στα κινέζικα,που δεν θα καταλάβαινε κανείς τι γράφεις?
-βιάστηκα τότε.
-και τι λες τώρα στις καινούργιες
-ότι έτσι λένε την μάνα μου.
Ρε σεις,μη σας πιάνει άκρατος ενθουσιασμός.Ακομα και εγώ που χάνω τα λογικά μου,ποτέ δεν σκέφτηκα να γράψω με τατουάζ το όνομα της στο σώμα μου.
(αν και τώρα τελευταία,μουχουν μπει κάτι τέτοιες ιδέες.ωχ)

  1. Μαΐου 21, 2009 στο 11:51 μμ

    πωπωωωω ειναι τοσο πασέ…. μου θυμιζει σταθη ψάλτη και γαρδελη =Ρ

  2. Μαΐου 22, 2009 στο 10:16 πμ

    «Χτύπα» μια ωραία μπάλα ποδοσφαίρου 😉

  3. Μαΐου 22, 2009 στο 12:43 μμ

    Γράψε το και πες , ότι στο «χτύπησαν» … εξωγήινοι …
    Πιάνει …

  4. Μαΐου 23, 2009 στο 11:28 μμ

    И придратся не к чему, а я так люблю покритиковать…

  5. fpboy
    Μαΐου 26, 2009 στο 3:25 μμ

    Έχω έναν φίλο και μια φίλη που την έχουν πατήσει έτσι!
    μακριά…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

