Αρχική > Uncategorized > ομιλείτε Ρωσικά ?

ομιλείτε Ρωσικά ?

Μαρτίου 7, 2013 Σχολιάστε Go to comments

μια φορά και έναν καιρό βρισκόμουν στη Μόσχα.
Είχα μάθει 3-4 φράσεις στα Ρώσικα και περίμενα με χαρά να της πω πουθενά με υπερηφάνεια .
Της έλεγα και της ξανάλεγα μη τυχόν και τις ξεχάσω.
Να μετά από δυο μέρες μου δόθηκε η ευκαιρία να ρωτήσω μια κοπέλα που βρίσκεται η οδός Αρμπατ .
Με περισσή χαρά απαγγέλλω την ερώτηση στα Ρωσικά .
Δεν μου απαντάει.
Ε,ξανακάνω την ερώτηση με τα αυτιά πεσμένα.
Αυτή δεν μουδωσε καμία σημασία.
Ούτε να μου πει ,άσε μας ρε φίλε στην ησυχία μας.
Αν το έλεγε στα Ρώσικα δεν θα το καταλάβαινα ,αλλά κάτι θα έπιανα από το ύφος της .
Σκέφτηκα ότι θα ήταν χαζομάρα μου να επαναλάβω την ερώτηση μου για τρίτη φορά.
Είχα απογοητευτεί πλήρως.Δεν τα κατάφερα στην πρώτη μου επαφή με την Ρώσικη γλώσσα.
Σχεδόν είχα δακρύσει και έκανα μεταβολή να φύγω,
Ξαφνικά η κοπέλα ανοίγει το θεσπέσιο στοματάκι της και μου λέγει στα Αγγλικά
«συγνώμη δεν γνωρίζω Ρωσικά,Είμαι από την Στοκχόλμη ‘
Την επόμενη μέρα είχα αγοράσει ένα βιβλίο με Σουηδικές φράσεις και είχα αρχίσει να μαθαίνω καμιά φράση στα Σουηδικά.
Αλλά δυστυχώς δεν την ξανασυνάντησα και δεν φτάνει μόνο αυτό ,είχα ξεχάσει και τις 3-4 φράσεις που είχα μάθει στα Ρώσικα.
Έτσι στερήθηκα την χαρά να πω κάτι στα ρώσικα σε μια ωραία δεσποινίδα.
Το επόμενο ταξίδι μου ήταν στο Λονδίνο.
Εκεί έπαθα μεγάλο γλωσσικό σοκ.
Αυτοί δεν καταλάβαιναν τα Αγγλικά μου και εγώ δεν καταλάβαινα τα δικά τους .
Έτσι με μεγάλη προσμονή περίμενα να ξαναγυρίσω στην Ελλάδα και να ακούσω τα Ελληνικά που τόσο μου έλειψαν.
Για καλό και για κακό ,απέφυγα να επισκεφτώ κάποιες πόλεις της Ελλάδας για κάποιο διάστημα.

  1. le pouras
    Μαρτίου 8, 2013 στο 4:42 μμ

    Χαχαχαχα, την πέτυχες όμως τη Σουηφή καλλονή σε ρωσικό έδαφος. Είναι αυτό που λένε, «πήγε στο Άργος και πήρε και πεπόνι μαζί του»…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

