Αρχική > Uncategorized > απαρέμφατο – παρατατικός – μη τετελεσμένος .

απαρέμφατο – παρατατικός – μη τετελεσμένος .

Φεβρουαρίου 21, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Δεν ξέρω για σας ,αλλά αυτές είναι εντελώς άγνωστες λέξεις για μένα .
Κάπου,ίσως ,κάποτε να τις είχα ξανακούσει .Όρκο πάντως δεν παίρνω επ αυτού.
Μπορεί και να τις είχα ξανακούσει στη καλύτερη περίπτωση το 1974 ,άντε με λίγο σπρώξιμο να ήταν το 1976 .
Όχι ότι έχω κανένα θέμα μαζί τους.
Κάθε άλλο.Δεν τις ήξερα,δεν με ήξεραν.
Ξαφνικά ,όμως βρέθηκαν ξανά στη ζωή μου ,λόγω της περιπέτειας που έχω ξεκινήσει εδώ και 1,5 χρόνο με την Ρώσικη γλώσσα.
Εγώ ήθελα να μάθω 5 -6 βασικές λέξεις να ξεστομίζω ,ίσα ίσα για να εντυπωσιάσω μια (χιλιάδα)που είχα ερωτευτεί .
Έτσι στα καλά καθούμενα δεν μου έφταναν οι άγνωστες Ρωσικές λέξεις που με βομβάρδιζαν,άρχισαν να μου μιλάνε και με άγνωστες Ελληνικές λέξεις.
Άκου απαρέμφατο.Λέξη είναι τώρα αυτή ?
Παρατατικός,καλά αυτή είναι ντιπ για ντιπ .
Άντε να διαβάζω τώρα στα 51 μου Ελληνική γραμματική ,για να καταλάβω την Ρώσικη γραμματική.
Αχ κορίτσι μου για σένα ,έκατσα ξανά στα θρανία ,
Я люблю ,τι να κάνω .?

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

