Αρχική > Uncategorized > Ο Βαλεντίνος είναι σκέτη λέρα

Ο Βαλεντίνος είναι σκέτη λέρα

Φεβρουαρίου 14, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Σήμερα ,μέρα αυτή της χαζής εμπορικής γιορτής,σκέφτηκα να τηλεφωνήσω σε όλες όσες ειχα ερωτευτεί.
Να τις ρωτήσω τι έγινε και χάθηκε ο έρωτας των πρώτων ημερών.
Νομίζω ότι στις πιο πολλές περιπτώσεις είμαι λάθος εγώ ,γιατί δεν άντεξα να είμαι ‘ ζευγάρι «
Ήθελα να φεύγω .
Όσες φορές πίεσα τον εαυτό μου να συνεχίσω με κάποια,ανακάλυπτα ότι μεταμορφωνόμουν σε ένα κακό άνθρωπο,που σίγουρα δεν ήμουν εγώ.
Αλλοιωνόμουν.
Έτσι συνεχίζοντας μόνος,συναντούσα ξανά τον καλό μου εαυτό.

  1. le pouras
    Φεβρουαρίου 14, 2013 στο 12:28 μμ

    ‘Εμελλε, στα σκάρτα 35 μου, να ερωτευθώ κι εγώ, με μία καλλίπυγο εκπρόσωπο του Τευτονικού λαού. Ο λέπουρας καψούρης και μπάκουρος του Αγίου Βαλεντίνου. Πού ακούστηκε…Κατάντια φίλε ζουρί και άγνωσται αι βουλαί της κυρίας…

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

