Αρχική > Uncategorized > «Να βρίσκετε γκόμενες εντός του λεκανοπεδίου για να σας έρχεται φτηνότερα.»

«Να βρίσκετε γκόμενες εντός του λεκανοπεδίου για να σας έρχεται φτηνότερα.»

Φεβρουαρίου 3, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Αυτή την φράση διάβασα σε εφημερίδα.

θα ήμουν τυχερός αν την είχα διαβάσει 35 χρόνια νωρίτερα?

Όσο πίσω μπορώ να θυμηθώ,φέρνω στον νου μου σχεδόν πάντα οι «σχέσεις»μου να είναι σε άλλη πόλη στην αρχή που ήμουν μικρός,

σε άλλη χώρα όσο μεγάλωνα και σε άλλη ήπειρο όταν πάτησα τα 40.

Σήμερα αδυνατώ να τα καταφέρω να είμαι με κάποια κοντά.

Κάτι πάντα με διώχνει από αυτό.Θέλω να ανεβαίνω τις σκάλες του αεροπλάνου,να συνωστίζομαι με το διαβατήριο στο χέρι στις εξόδους,να συναντώ ανθρώπους άλλης φυλής.

Πολλές φορές έχω σκεφτεί όταν μ αρέσει κάποια Ελληνίδα ,να της προτείνω να παει να ζήσει σε κάποιο άλλο κράτος για να ξεκινήσουμε κάτι μαζί.

Τότε και μόνο τότε ,δείχνω τον καλό μου εαυτό.

  1. Νοεμβρίου 14, 2011 στο 8:59 μμ

    Αν δεν ημουν αγκαζε, θα ημουν ιδανικη για σενα υποθετω! 😉

  2. Νοεμβρίου 14, 2011 στο 9:41 μμ

    χαχα,σιγουροτατα

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

