Αρχική > Uncategorized > η κυρία με το νυφικό,

η κυρία με το νυφικό,

Ιανουαρίου 31, 2013 Σχολιάστε Go to comments

-ξέρεις zouri ,η φίλη μου,μου έστειλε μια φωτογραφία της μέσα σε ένα κατάστημα νυφικών.Σίγουρα κάτι θέλει να πει,για αυτό είμαι σε δύσκολη θέση δεν ξέρω τι να της απαντήσω.
-γραψτης να μην διαλέξει νούμερο,γιατί μέχρι να παντρευτεί θα χει πάρει λίγα κιλακια και δεν θα της κάνει
-ε,δεν θέλω έτσι στην ψύχρα να της γράψω κάτι τέτοιο
-ααα,γραψτης τότε το εξής.Αγάπη μου,λόγω του μνημονίου δεν μπορούμε αυτή την στιγμή να κάνουμε μια οικογένεια έτσι όπως την έχω φανταστεί.Νομίζω ότι είναι καλύτερα να περιμένουμε για να βγούμε από αυτό και αμέσως μετά να κάνουμε τον γάμο των ονείρων μας.
-ναι αλλά αυτοί λένε ότι το 14 θα είμαστε στις αγορές
-αυτοί το 12 λέγανε ότι θα βγούμε στις αγορές το 13,το 13 λένε για το 14,το 14 θα πούνε για το 15 και το 15 θα μιλάνε για το 16.
Το ίδιο και εσύ.Κάθε χρόνο θα μιλάς για τον επόμενο.
-δεν θα αντιδράσει όμως ?
-τι λες τώρα.Εδώ ολόκληρος λαός του περικοψαν το 50% των αποδοχών και δεν μίλησε και θα μιλήσει αυτή?
-λες?
-σίγουρη δοκιμασμένη μνημονική τακτική.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

