Αρχική > Uncategorized > Η ιστορία του Zouri στο RIANOVOSTI .!

Η ιστορία του Zouri στο RIANOVOSTI .!

Ιανουαρίου 30, 2013 Σχολιάστε Go to comments

μετά την χριστουγεννιάτικη επίσκεψη μου στην Μόσχα, και ενώ πλημμύριζα από αγάπη για την Ρωσία,έκατσα και έγραψα ( φυσικά με βοήθεια ),για το πως πέρασα στην Μόσχα στην Ρώσικη γλώσσα,που έχω αρχίσει να μαθαίνω .(ένα όνειρο που κρατάει για 32 χρόνια ).
Έστειλα την ιστορία μου στο site Have fun with Russian,όπου καθημερινά βάζει άρθρα για να μάθεις την Ρώσικη γλώσσα.
Τους άρεσε πολύ και έτσι βρέθηκε η ιστοριουλα μου στο μεγάλο πρακτορείο ειδήσεων, RIANOVOSTI .
Αντε κάποια μέρα να γράψω και ένα άρθρο για την правда.
Εδώ μπορείτε να διαβάσετε την ιστορία μου στο site της RIANOVOSTI .

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

