Αρχική > Uncategorized > βάλτε μαλλιά ,δωρεάν

βάλτε μαλλιά ,δωρεάν

Ιανουαρίου 25, 2013 Σχολιάστε Go to comments

-γεια σας,σας καλώ από την εταιρεία εμφυτεύσεως μαλλιών.Έχετε τριχόπτωση?
-όχι δεν έχω,είμαι μια χαρά
-πόσο χρονών είστε?
-39
-συνήθως σε αυτή την ηλικία όλοι οι άντρες εμφανίζουν σημάδια τριχόπτωσις.Με την δική μας μεθοδο μπορείτε να προλάβετε αυτή την κατάσταση και να διατηρήσετε τα μαλλιά σας.
-μπράβο σας,αλλά εγω δεν έχω κανένα πρόβλημα.Διατηρώ μια πλούσια κόμη
-ακόμα καλύτερα,δεν θα σας ήταν άσχημο σαν εικόνα,να χάνατε αυτά τα ωραία μαλλιά?
-πως να συμβεί κάτι τέτοιο,αφού σας τονίζω ότι δεν έχω χάσει ούτε μια τρίχα?
-ξέρετε ότι ακόμα και με αυτήν την αιθαλομίχλη επηρεάζονται τα μαλλιά σας?Έχουμε μια προσφορά,σχεδόν δωρεάν
Μόνο με 120 Ε τον μήνα ,θα έχετε για πάντα τα μαλλιά σας.
-ωραία,120Ε επί πόσους μήνες ?
-ανάλογα πόσους θύλακες θα χρειαστείτε.Θα σας κάνουμε μια απεικόνιση και θα αποφασίσετε.
Είναι κρίμα,γιατί μπορείτε να προλάβετε.
-οκ,σας έλεγα ψέματα τόση ώρα,έχω χάσει όλα τα μαλλιά μου και δεν θέλω να τα ανακτησω.Αρέσω πιο πολύ έτσι
-και σε αυτή την περίπτωση εμείς,μπορούμε να σας εμφυτεύσουμε όλα τα παλιά μαλλιά σας,με δικές σας τρίχες και ανώδυνα.
-ναι αλλά,όπως σας είπα,δεν έχω καμία τρίχα στην κεφαλή μου
-μπορούμε να πάρουμε από άλλη περιοχή του σώματος σας
-είναι εύκολο να πάρετε αυτές τις τρίχες από την πλάτη μου?
-μμμ,θα το ρωτήσω αυτό.
-ωραία,γιατί εμένα ποιο πολύ με ενδιαφέρει η αποτρίχωση ,παρα η εμφύτευση.
-γεια σας,θα επικοινωνησω ξανα μαζί σας
-ναι,σας παρακαλώ μη με ξεχάσετε.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

