Αρχική > Uncategorized > και οι γονείς από δίπλα.

και οι γονείς από δίπλα.

Ιανουαρίου 22, 2013 Σχολιάστε Go to comments

Το τελευταίο διάστημα πηγαίνω για τρέξιμο στο γήπεδο.
Την ίδια ώρα με εμένα έχει προπόνηση και η ακαδημία της τοπικής ομάδας.
Πιτσιρίκια μες στην χαρά ντυμένα με την ποδοσφαιρική τους στολή.
Τα βλέπεις να το διασκεδάζουν και να αποβάλουν τις τοξίνες μιας τσιμεντένιας πολιτείας.
Νομίζω ότι η δουλειά που γίνεται από τον προπονητή είναι πολύ καλή.
Ενώ όλα δείχνουν ωραία,ακριβώς πάνω στις γραμμές του γηπέδου είναι μαζεμένοι όλοι οι γονείς των παιδιών.
Να μην τα αφήσουν ούτε ένα λεπτό από τα μάτια τους.
Ρε σεις,εντάξει.
Αφήστε τα παιδιά να απογαλακτιστούν φυσιολογικά.
Θυμάμαι τα δικά μου (μας)παιδικά χρόνια ,ο πατέρας μου άντε να ειχε έρθει μια φορά το πολύ στο γήπεδο για να με δει σε επίσημο αγώνα.
Η δε μάνα μου,είμαι σίγουρος ότι δεν ήξερε που έπεφτε το γήπεδο.
Προφανώς κάθε μέρα από το μεσημέρι μέχρι το βράδυ,ανεξάρτητα από καιρό,ήμουν στο γήπεδο.
Σίγουρα δεν ζητώ να γίνει κάτι τέτοιο και σήμερα,μια και τα πάντα έχουν χειροτερέψει.
Απλά,να μην είναι σαν μπάστακες εκεί δίπλα,ας είναι έστω λίγο παραδίπλα.
Ας νοιώσει και το παιδί ,ότι πρέπει να σταθεί μόνο του ,να μην αισθάνεται συνεχώς τα μάτια του γονιού του πάνω του.
Ας μην το προχωρήσω παραπέρα,ότι συνήθως δημιουργούν και προβλήματα μια και την πέφτουν στον προπονητή,γιατί ως γνωστό το παιδί τους είναι ο νέος Messi.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

