Αρχική > Uncategorized > Πιάσε 7 ταινίες.

Πιάσε 7 ταινίες.

Ιανουαρίου 20, 2013 Σχολιάστε Go to comments

 7 αγαπημένες μου ταινίες.

1)1900
2)πέτρινα χρόνια
3)όσο υπάρχουν άνθρωποι
4)ιπτάμενα στιλέτα
5)το παιχνίδι των λυγμών
6)Dogvile
7)American Beauty
Σίγουρα έχω ξεχάσει κάποιες.

  1. liodara
    Μαρτίου 7, 2007 στο 12:43 μμ

    Eμένα οι ταινίες που μ αρέσουν είναι στάνταρ χρυσέ μου….Να χουν ξύλο ή μπαμπιρια….Αλλά επειδ΄’η σ αγαπάωψ τόοοοοοοοσο θα γράψω ακριβώς τι και πως και γιάντα!!!

  2. toolman
    Μαρτίου 7, 2007 στο 2:32 μμ

    στην πρώτη εννοείς τον θρύλο του 1900? με τον τιμ ροθ που κάνει ένα πιανίστα σε ένα πλοίο;
    πολύ ωραία ταινία, αν εννοείς αυτή.

  3. zouri1
    Μαρτίου 7, 2007 στο 2:42 μμ

    οχι δεν εννοω αυτην.Ειναι του Μπερτολουτσι με νιρο,και ντεπαρντιε στα νιατα τους.πριν ενα λεπτο ,μου εκανε την ιδια ερωτηση μια συναδελφος.
    λιονταρα-μπαμπιρια?(ντεν καταλαβαινω)
    θεριο-τζουλια-μπλογκακι-ευχαριστω για το ξυλο που θα δωσετε.
    Δεν τον πειραζει που θα φαει ξυλο.του αρκει να γινει λιγο γνωστος.

  4. keimgreek
    Μαρτίου 7, 2007 στο 4:23 μμ

    αχ τόσο πολλές ταινίες! ποια να πρωτογράψει κανείς; Αρχίζω με όποιες μου έρθουν στη στιγμή:
    – Groove
    – Dogville
    – It’s all gone Pete Tong
    – Sex lies and videotapes
    – Audrey Rose
    – La Mala Education
    – Psycho
    – Texas Chainsaw Massacre
    – Jeepers Creepers
    – Nemo to klounopsaro

    eipa parapanw? auto 8a pei kataxrisi filoxenias!

  5. julia
    Μαρτίου 7, 2007 στο 9:54 μμ

    Ενα θα σου πω, ο Κώτσος διάβασε την λίστα σου και έφαγε κόλλημα με το 1900!!!! Νομιζε οτι του αρέσει μόνο εκείνου…:Ρ:Ρ:Ρ

  6. zouri1
    Μαρτίου 8, 2007 στο 12:43 πμ

    ωχ,κακο αυτο τζουλια.Μιλαμε για την ιδια ταινια?

  7. julia
    Μαρτίου 8, 2007 στο 7:36 πμ

    που εχει 2 μερη….αυτη την ταινια ζουρακο μου…αυτη!!!!
    η φραση που ξεστόμισε ήταν η εξής!
    «ωωωωωωω το 1900, κανεις πλακα οτι του αρεσει???εεεεεελα να την δουμε, ειδες που αρεσει και σε αλλους!!!!!» (&^%(&^%)&^)

  8. Παράφωνος
    Μαρτίου 8, 2007 στο 5:58 μμ

    υπουργέ μου μεγάλη μου τιμή 😉 που με φόντο αυτές τις φωτογραφίες ζητάς τις αγαπημένες μου ταινίες…
    Θα είμαι σύντομα κοντά σας 🙂

  9. Crucilla
    Μαρτίου 12, 2007 στο 1:33 μμ

    Ευχαριστώ είπα; Δεν είπα!
    Ευχαριστωωωωωωωωώ!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

