Αρχική > Uncategorized > τα έχω με το αφεντικό σου,

τα έχω με το αφεντικό σου,

Ιανουαρίου 9, 2013 Σχολιάστε Go to comments

μια φορά και έναν καιρό συνάντησα μια κοπελίτσα από αυτές που θεωρούν τον εαυτό τους κάτι σαν μοντέλο.
Με χαρά αλλά και λίγο υποτιμητικά προς εμένα με ενημερώνει ότι τα έχει με το αφεντικό μου.
Με ενθουσιασμό δε , με ενημέρωσε ότι της κάνει πολλά δώρα.
-«Πηγαίνω στο κατάστημα και παίρνω ότι μου αρέσει,ακόμα και για τον αδελφό μου .»
Μάλλον από περιέργεια ρωτάω το όνομα του
-καλά,δεν ξέρεις το όνομα του αφεντικού σου ?
Όπως αποδείχτηκε τελικά,σίγουρα δεν το ήξερα γιατί όπως κατάλαβα αργότερα,αναφερόταν στον υπεύθυνο ενός καταστήματος,ο οποίος απλά την παραμυθιαζε και φυσικά τα προϊόντα που της χάριζε ,τα έκλεβε από το κατάστημα που εργαζόταν.
Φυσικά κάτι τέτοιο έγινε αμέσως γνωστό μετά από λίγο καιρό.
Επεδίωξα να ξανασυναντήσω την κοπέλα,πράγμα που δεν κατέστη δυνατόν.
Ήμουν σίγουρος όμως ότι θα έτρωγε και άλλα τέτοια παραμύθια,μια και της άρεσαν αυτές οι ιστορίες.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

