Αρχική > Uncategorized > ας έχω και μερικούς εχθρούς.

ας έχω και μερικούς εχθρούς.

Δεκέμβριος 3, 2012 Σχολιάστε Go to comments

Στην προσπάθεια μου να» τα βρουν » δυο φίλοι,δέχτηκα την ολική άρνηση τους ενός.
Η βασική του θέση ήταν
-ότι δεν πειράζει,ας κρατήσω και κάποιους εχθρούς.Δεν το θεωρώ κακό αυτό.
Συγκεκριμένες συμπεριφορές θέλω να τις έχω απέναντι μου.
Δεν επέμενα περισσότερο γιατί διαπίστωσα ότι ήθελε να μου δείξει ότι δεν θέλει υποκριτικές σχέσεις.
Θέλει να αποβάλλει από την ιδιωτική του ζωή οποιαδήποτε PR σχέση.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

