Αρχική > Uncategorized > μόνη πατρίδα τα παιδικά μας όνειρα.

μόνη πατρίδα τα παιδικά μας όνειρα.

Νοέμβριος 26, 2012 Σχολιάστε Go to comments

αυτό το σύνθημα διάβασα σε ένα τοίχο.
Είναι ώρα να προσπαθήσω να ξαναφερω στην μνήμη μου ,όλα τα παιδικά μου όνειρα?
Να τα θυμηθώ ένα ένα και να διαπιστώσω αν τα έχω πραγματοποιήσει,ή ακόμα και αν τα θέλω πια ,

αλλά να συναντήσω και αυτά που βρίσκονται , κάτω από την γενική κατηγορία «απραγματοποίητα όνειρα»?
Να ψάξω ακόμα και τα παιδικά μου όνειρα για την αγάπη.
Να ξαναγαπησω σαν νάνε η πρώτη φορά.

Τότε που πίστευα οτι εγώ θα αλλάξω τον κόσμο και οχι ο κόσμος εμένα.
Να μπερδέψω την ληξιαρχική πράξη γέννησης και να της δείξω ότι όλα είναι στο μυαλό.
Σήμερα γενέθλια μέρα μου,πατώντας για τα καλά πια τα 51 χρόνια
Πάντα όμως ο στίχος του Μαγιακόφσκι,θα είναι η ταμπελίτσα στο πέτο μου.
Εγώ δεν έχω ούτε μια άσπρη τρίχα στην καρδιά μου.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

