Αρχική > Uncategorized > σε είδα κι εγώ…

σε είδα κι εγώ…

Νοεμβρίου 8, 2012 Σχολιάστε Go to comments

Στο metro, στη γραμμή Άγιος Αντώνιος – Σύνταγμα…
Παρατήρησα τη νευρικότητά σου, όταν περίμενες στην άκρη της αποβάθρας, με ακουστικά στα αυτιά και funky jazz μουσική να προσθέτει τόνους μελωδικότητας στις νευρικές κινήσεις σου… Γέλασες με κάτι που άκουσες να λέει η παρέα δίπλα σου και χάρηκα κι εγώ με το χαμόγελό σου..
Ήξερα ότι θα με πλησιάσεις από την πρώτη στιγμή που συναντήθηκαν οι ματιές μας στο βαγόνι, μα δεν πιστεύω ακόμα και τώρα πως δεν γνωρίζεις το blog του zouri… εγώ το επισκέπτομαι καθημερινά, είναι το πρωινό μου χαμόγελο και ο πρωινός προβληματισμός μου… αν θες να μάθεις περισσότερα για μένα.
Αν όπως λες πιστεύεις πως μπορεί να γίνει κάτι καλό μεταξύ μας… φρόντισε να ενημερώνεσαι συχνά από το blog του zouri και που ξέρεις…
Ίσως προκύψει κάτι…
Με λένε Στέλλα και είμαι γραφίστρια…

Το κείμενο το εγραψε η Γ.Τ.

ευχαριστως να δημοσιευσω και το δικο σας κειμενο.

  1. antonis
    Νοεμβρίου 8, 2012 στο 8:38 πμ

    εγώ δεν είδα κανέναν σας, αλλά εάν τα βρείτε τελικά, ευχαρίστως να έρθω και να σας δω κι εγώ. Δεν θα ενοχλήσω, θα σας παρακολουθώ σιωπηλά από την κλειδαρότρυπα!!!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

