Αρχική > Uncategorized > σε είδα

σε είδα

Νοεμβρίου 7, 2012 Σχολιάστε Go to comments

στο metro στην γραμμή Αγ.Αντώνιος -Σύνταγμα.Κρατούσες ένα i-pad 16G wifi και διάβαζες το blog του Zouri.
Είσαι γύρω στο 1,74 ξανθό μακρύ μαλλί και υπέροχα γατίσια μάτια.
Σου στέλνω εδώ το μήνυμα ,γιατί είμαι σίγουρος ότι θα το διαβάσεις.
Είμαι ο Alex,γύρω στο 1.79 ,τελειώνω Πολυτεχνείο φέτος και το καλοκαίρι θα πάω φαντάρος,εκτός και αν οι γονείς μου ,η μαμά δηλαδή,βρει δουλειά και με στείλουν στην Αγγλία για μεταπτυχιακό.
Σε ρώτησα αν είναι ενδιαφέρον αυτό που διαβάζεις και μου είπες, » ναι γουστάρω πολύ τον Zouri».
Δεν ξέρω ποιος είναι αυτός δεν τον έχω ξανατρακαρει ποτέ.Μήπως δούλευε στo Οζον?
Άμα θέλεις να πούμε περισσότερα,στείλε εδώ μήνυμα,έχω συνεννοηθεί να το στείλουν σε μένα.
Πιστεύω οτι θα κάνουμε κάτι καλό οι δυο μας,γιατί μ αρέσεις πολύ.
οκ?
Alex.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

