Αρχική > Uncategorized > τα καλά μου ρούχα,

τα καλά μου ρούχα,

Νοέμβριος 1, 2012 Σχολιάστε Go to comments

δεν πρέπει να χα πατήσει τα 23,όταν είχα αγοράσει κάποια ρούχα πέρα από τα jeans και τα καρώ πουκάμισα,η τα μονόχρωμα t shirt,που φορούσα εκείνη την εποχή.
Αυτά ήταν πιο σοβαρά,πιο «μεγαλιστικα»
Τα χα πλύνει,σιδερώσει,αλλά δεν τα χα φορέσει ακόμα,περιμένοντας κάποια «ιδιαίτερη στιγμή»
Εκείνες τις μέρες γνώρισα την Ριτσα ή Ρουλα,δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα 28 χρόνια αργότερα.
Κλείνουμε το Σάββατο να βγούμε για σινεμά και μετά να κατεβαίναμε στην Πλάκα.
Τρελός από χαρά και υπερηφάνεια,φοράω τα καλά μου ρούχα.
Προτού πάμε στο Ετουαλ στη Καλλιθέα,βρισκόμαστε σε ένα καφέ στην Πλατεία Κύπρου.
Σηκωνόμουν συνεχώς να προσέξει καλύτερα τα φοβερά μου ρούχα.
Αυτή ούτε κουβέντα,να πει έστω ,»ααα,τι ωραία ρούχα φοράς»
Μούγκα.
Κάνουμε να φύγουμε από το καφέ,οπότε μάλλον τότε πρόσεξε τα ρούχα μου και μου λέει
-δεν πας να αλλάξεις,να φορέσεις τίποτα καλύτερο,για να πάμε με κάτι φίλους στην συνέχεια?
Φυσικά,συνέχεια δεν υπήρξε.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

