Αρχική > Uncategorized > Τα άστρα και εσείς…

Τα άστρα και εσείς…

Οκτωβρίου 28, 2012 Σχολιάστε Go to comments
Περίμενα χθες στο κομμωτήριο να έρθει η σειρά μου για ένα κουρεματακι.
(κόστος 17 € ).
Ας το παρακάμψω αυτό γιατί για άλλο θέμα ξεκίνησα.
Μαζί με εμένα περίμεναν και άλλες 5 κοπέλες-κυριες-δεσποινίδες.
Τις παρατηρώ καλύτερα για το τι έκαναν για να σκοτώσουν την ώρα τους.
Έκπληκτος διαπιστώνω ότι ολες μα ολες διαβάζανε περιοδικά για τα άστρα.
Ρε σεις,από τα άστρα περιμένετε να διαβάσετε το μέλλον σας ?
θυμήθηκα και εγώ μια παλιά ιστορία μου
Είχα διαβάσει πριν χρόνια στο ωροσκόπιο μου,ότι εκείνη την μέρα Σάββατο,θα έκανα αχαλίνωτο σεξ και μάλιστα με διαφορετικές .
Ω ρε,χάρηκα και εγώ εκ των προτέρων.
Ήμουν όμως και κουρασμένος.Και έπεσα πολύ νωρίς για ύπνο.
Το πρωί που σηκώθηκα εντελώς μόνος μου,θυμήθηκα αυτά που έγραφαν τα άστρα για μένα.
Συμπέρασμα.
Αν δεν κουνηθείς από μόνος σου,μην περιμένεις να το κάνουν τα άστρα για σένα.
 

  1. >Lina
    Μαΐου 30, 2008 στο 8:15 πμ

    δεν θέλω να τις υπερασπιστώ, αλλά μερικές φορές στα κομμωτήρια διαβάζεις τα περιοδικά που δεν θα αγόραζες ποτέ. από περιέργεια.

    έχω διαβάσει κάτι εσπρέσο και «χάι» εγω…. =Ρ

  2. An-Lu
    Μαΐου 30, 2008 στο 9:50 πμ

    Στα κομ(ψ)ωτήρια, συνήθως τέτοια περιοδικά κυκλοφορούν! Έγω για παράδειγμα χθες διάβασα το πρωταπριλιάτικο ταύχος του ΟΚ, που δεν αγγίζω ποτέ!

  3. N.Ago
    Μαΐου 30, 2008 στο 12:53 μμ

    17 ευρώ;;;
    Φαντάσου να είχες και …μπούκλες, υπουργέ μου!

  4. Anonymous
    Μαΐου 30, 2008 στο 4:33 μμ

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΣΑΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΟΝΤΑΣ ΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΣΘΕ ΣΥΧΝΑ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΑ

  5. zouri1
    Μαΐου 30, 2008 στο 4:42 μμ

    Εγω γουσταρω γιατι εχει σε αφθονια γυναικεια περιοδικα,και καθομαι και διαβαζω τις γυναικειες συμβουλες.
    Για αυτο μετα δεν βρισκουν γκομενους,γιατι ακολουθουν τις συμβουλες του Cosmopolitan

  6. >Lina
    Μαΐου 30, 2008 στο 10:52 μμ

    αυτό ξαναπες το!

    (και οι συμβουλες του «men’s health βεβαια δεν πανε πίσω =Ρ)

  7. Sakis
    Ιουνίου 1, 2008 στο 3:09 μμ

    με όλη τη συμπάθεια προς την ευγενή τάξη των κομμωτριών-ών, θα μπορούσαν να είχαν στα τραπεζάκια αναμονής τους περιοδικά υγείας, κάποια ντοκυμαντεριστικα περιοδικά, χθεσινές προχθεσινές πολιτικές εφημερίδες (αν διαβάζουν) και πριν τις πετάξουν (ελπίζω ανακυκλώνουν).
    Ετσι θα γέμιζε περισσότερο εποικοδομητικά και για μας τους βαριεστημένα αναμένοντες, λιγάκι ο ούτως ή άλλως αναγκάια χαμένος χρόνος μας.

    Πάντως εγώ έχω κανονίσει και με το ζόρι πάω το πολύ δύο φορές το χρόνο. Βαριέμαι τη διαδικασία οικτρά !!!

  8. zouri1
    Ιουνίου 1, 2008 στο 4:18 μμ

    νομιζω οτι δεν γινεται αυτο που λες.Τα κομμωτηρια εχουν μια ιστορια σε αυτα τα περιοδικα.Δεν θα τα αλλαξουμε εμεις τωρα.:)

  9. Sakis
    Ιουνίου 1, 2008 στο 5:27 μμ

    Εγώ είπα μήπως ¨-)
    σίγουρα τα μαγαζιά αυτά ανήκουν στην τάξη των cult.
    από μιά άποψη είναι μία κοινωνική έκφανση και τρόπος/τόπος συνάντησης και ενίοτε επίδειξης.
    Μία παρόμοια είναι και η τάξη των καφενείων (για το αντρικό φύλο) εκεί τα πράγματα είναι λίγο πιό σκληρά ¨-)

  10. Οκτωβρίου 28, 2012 στο 2:26 μμ

    εγω τι να πω που σε κομμωτηριο στο κολωνακι εδωσα 30 ευρω!! για ενα απλο κουρεμα!!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

