Αρχική > Uncategorized > Ο Zouri πρόσκοπος.

Ο Zouri πρόσκοπος.

Οκτωβρίου 22, 2012 Σχολιάστε Go to comments

Όταν ήμουν μικρός , υπήρξα λυκόπουλο
και μετά πρόσκοπος.
Από την Α τάξη του δημοτικού,φόρεσα την στολή με το κίτρινο μαντήλι
και το καπελάκι.
Έκανα παρελάσεις,χωρίς να έχω βηματισμό.
Σαν να πήγαινα την βόλτα μου στην πλατεία.
Mετά στο γυμνάσιο πέρασα στους προσκόπους.
Και γρήγορα έγινα βαθμοφόρος,και πήρα σχεδόν όλα τα πτυχία που υπήρχαν.
Για κάθε πτυχίο,έραβες και το σήμα του στο αριστερό μανίκι της στολής
των προσκόπων.
Τα πτυχία μου όμως ήταν πολύ περισσότερα,και δεν χωρούσαν όλα στη στολή.

Πως βλέπετε κάποιον βετεράνο του Βιετνάμ,να είναι γεμάτος μετάλλια?

Κάπως έτσι ήταν και η δική μου στολή.
Φυσικά εγώ γούσταρα την όλη φάση.
Τον χειμώνα του 76,πήγαμε με την ομάδα μου για 2 ημέρες στην
κατασκήνωση που είχαμε.
Το βράδυ είχε πάρα πολύ κρύο,και δεν έφτασαν τα ξύλα που είχαμε για την σόμπα.
Πήγαμε και εμείς και κόψαμε κάποια μικρά δέντρα από το δάσος,
και ζεσταθήκαμε μια χαρά.
Αλλά έλα που πεινάσαμε κιόλας,
και ανοίξαμε την αποθήκη και πήραμε κάτι γάλατα,και κονσέρβες
που μας είχε δώσει ο Στρατός.

Και τι να κάνουμε άλλο,για να ζεσταθούμε?
Παίξαμε μπάλα,αλλά για να γίνει αυτό καταστρέψαμε κάποια δεντράκια
που είχαν φυτέψει.
Θυμάμαι πάντως, ότι είχαμε περάσει πολύ καλά.
Αλλά οι πιο πάνω βαθμοφόροι από μένα,δεν είχαν την ίδια άποψη
και με τιμώρησαν.
Βαρέθηκα και εγώ και έτσι έφυγα από τους προσκόπους ,
λίγο προτού την τελευταία δοκιμασία που ήταν να κάνω,
για να γίνω πρόσκοπος έθνους(βασιλέως),το ανώτερο πτυχίο-διάκριση
που μπορούσε να πάρει ένας πρόσκοπος.

Και έτσι ο βασιλεύς έχασε ένα πιστό του πρόσκοπο.

  1. An-Lu
    Μαρτίου 21, 2007 στο 10:37 πμ

    Στο Μπογιάτι ή στην Περδικόβρυση ήταν η εκδρομούλα;;;

  2. julia
    Μαρτίου 21, 2007 στο 12:58 μμ

    αααααχ τι ωραιες αναμνήσεις….

  3. Anonymous
    Μαρτίου 21, 2007 στο 5:15 μμ

    Έλεγα ότι θα βάλεις καμιά προσκοπική φωτογραφία, με παράσημα και τέτοια… :-((

  4. Blogaki
    Μαρτίου 21, 2007 στο 5:36 μμ

    Ααααχ!! Οι εκδρομές ήταν και μένα το αγαπημένο μου, κι είχα κι εγώ στολή γεμάτη σηματάκια και περηφανευόμουν!!:p

  5. zero
    Μαρτίου 21, 2007 στο 5:40 μμ

    Πολυ καλο το ποστ.

    ζερο.

  6. €lisavet
    Μαρτίου 21, 2007 στο 10:49 μμ

    Ώστε λυκόπουλο!!! 🙂

    όσο για το χαμένο τελευταίο πτυχίο, εσύ να’σαι καλά! 😉

  7. age
    Μαρτίου 22, 2007 στο 6:03 μμ

    Ρε συ φίλε δεν μπορώ να γράψω στο blog μου. Το έσβησα , το ξαναέστησα και πάλι τα post χάνονται. Τί γίνεται;. Στείλε μου mail να μου πεις τι να κάνω.

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

