Αρχική > Uncategorized > στην σειρά του super market

στην σειρά του super market

Οκτώβριος 10, 2012 Σχολιάστε Go to comments

Ήθελα και εγώ να φανώ ευγενικός και Ευρωπαίος,έτσι καθώς βρισκόμουν στο ταμείο του super market,παραχωρώ την σειρά μου στον επόμενο που είχε μόνο ένα αντικείμενο στα χέρια του.
Μου λέει και ευχαριστώ και έτσι αισθάνθηκα ακόμα πιο καλά το ότι έκανα και την καλή πράξη της ημέρας.
Ελα μου ντε όμως που γρήγορα το μετάνιωσα.
Δεν μπορούσε να χτυπήσει τον κωδικό του προϊόντος η ταμίας.
Έτσι επρεπε να μιλήσει πρώτα με τον υπάλληλο του τμήματος,να της εξηγήσει ποιο προϊόν ήθελε και στην συνέχεια να της το φέρει.
Όλα αυτά μπορεί να χώρεσαν στην προηγούμενη σειρά,αλλα στον πραγματικό χρόνο,κράτησε πολύ περισσότερο.
Η υπάλληλος του τμήματος,δεν ήταν πάνω από το τηλέφωνο,κανείς δεν το άκουγε και έτσι χρειάστηκε να την καλέσουν από τα μεγάφωνα.
Στην συνέχεια δεν κατάλαβε και γρήγορα για ποιο ακριβώς προϊόν μιλάνε ,γιατί αφού δεν βρέθηκε του συγκεκριμένου τμήματος,βοήθησε από ένα άλλο τμήμα.
Ουφ,τελειώσαμε?
Όχι βέβαια,μην βιάζεστε.
Το χτυπάει η ταμίας ,βγαινει η τιμή,το ανακοινώνει στον πελάτη και αυτός της λέει ότι κάνει λάθος,γιατί άλλη τιμή γράφει στο ράφι.
Εγώ δεν τα πίστευα όλα αυτά που γινόταν μπροστά μου.
Είχα αρχίσει τα Γαλλικά,χωρίς καν να ξέρω αυτή την γλώσσα.
Η κουβέντα είχε επεκταθεί ,είχε ξεφύγει ,το ίδιο και εγώ.
Μετά από ώρα ,ήρθε και η σειρά μου.
Καμία διάθεση.
Διαπιστώνω ότι δεν χρειάζομαι το ένα ,δεν χρειάζομαι το άλλο.
Παίρνω τελικά μόνο τον καφέ και φεύγω.
Δεν το έκανα αυτό από την αρχή?
Δεν θα χα δώσει και την σειρά μου.
Τελικά ευτυχώς που διαπίστωσα ότι μιλάω πολύ καλά Γαλλικά.

  1. le pouras
    Οκτώβριος 10, 2012 στο 11:57 μμ

    Καλό μωρό η ταμίας; Δεν αφήνονται αυτές οι ευκαιρίες, ζουρί μου!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

