Αρχική > Uncategorized > τι της ήθελα τις εξετάσεις αίματος?

τι της ήθελα τις εξετάσεις αίματος?

Οκτωβρίου 8, 2012 Σχολιάστε Go to comments

ουφ,που πάω και μπλέκω.
Διάβαζα ότι πολύ κόσμος θορυβημένος από τις πολλές αρρώστιες που ακούγεται ότι κυκλοφορούν στα μέρη μας ,αποφάσισα και εγώ να πάω να κάνω εξετάσεις…
Μέχρι την στιγμή που πήγα και έδωσα αίμα,ήμουν μια χαρά.
Μέχρι να παραλάβω τα αποτελέσματα είχα αρρωστήσει.
Μου βάλανε ιδέες και φίλοι μου που μου κάνανε τηλεφωνικό τεστ.
-έχεις χάσει κιλά?
-αρρωσταίνεις πιο εύκολα ?
-αισθάνεσαι κουρασμένος?
Ωχ,είμαι άρρωστος τέλος.
Σε όλες αυτές τις ερωτήσεις,απαντούσα με ένα ναι.
Ναι,έχω χάσει κιλά
Ναι,αρρωσταίνω πιο εύκολα την τελευταία περίοδο
Ναι,αισθάνομαι κουρασμένος.
Φεύγω από την δουλειά,γιατί δεν αισθανόμουν καλά.
Είμαι άρρωστος.Βαριά.
Άρχισα να ψάχνω στο intrernet,αν υπάρχει θεραπεία.
Αν κάποια στιγμή γίνω καλά.
Ωχ,αφού πρόσεχα πολύ.
Σε έμενα έλαχε?
Τι αμαρτίες πληρώνω?
Να πάω να πάρω κανένα εικόνισμα για το σπίτι?
Καλά και εγώ να μην έχω έναν άγιο στο σπίτι?μια οσία,έναν γέροντα,κάτι.
Με πολύ κακή διάθεση πηγαίνω το απόγευμα να παραλάβω τις εξετάσεις.
Σκεφτόμουν ότι έβλεπα για τελευταία φορά όλα αυτά που αντίκριζα.
«και ήταν τόσο νέος»θα λένε μετά για μένα οι φίλοι και οι γνωστοί.
Θα πει κανένας τους,ότι ήμουν και καλό παιδί?
Ανοίγω την πόρτα και ηδη είχα αρχίσει τα κλάματα.
Μπροστά μου, έδιναν τα αποτελέσματα σε άλλους ανθρώπους.
-παρακαλώ,περιμένω τα αποτελέσματα ,ορίστε και το χαρτί.
-περάστε στην πρώτη πόρτα δεξιά,να σας τις δώσει ο γιατρός
Αυτό ήταν,θα μου ανακοίνωνε τα κακά μαντάτα.
Ο γιατρός ήταν μια ξανθιά,με μεγάλο μπούστο και πεταχτό κωλαράκι.
Τι να την κάνω τώρα πια?αυτά με φάγανε.
Μου δίνει έναν φάκελλο με τα αποτελέσματα μέσα
Τον ανοίγω.Είναι αδύνατον να διαβάσω από τα δάκρυα.
-τι γράφει παρακαλώ,δεν αντέχω άλλο.
-όλα είναι αρνητικά.
-όλα,όλα?
-για μισό να ξανακοιτάξω
Τώρα θα μου πει ότι όχι όλα,έκανα λάθος.
-όλα αρνητικά.
Πρώτη φορά χάρηκα με κάτι που βρήκαν αρνητικό για μένα.
Άντε να συνεχίσουμε να ζω με προσοχή.
Όχι,όχι με προσοχή.
Με αποχή.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

