Αρχική > Uncategorized > ρέστα στα διόδια.

ρέστα στα διόδια.

Οκτωβρίου 4, 2012 Σχολιάστε Go to comments

ρε γαμώτο όποτε είναι να πάρω ρέστα από τα διόδια,με γεμίζουν με ότι ψιλά έχουν.
Δεν ξέρω που να τα βάλω και δεν μπορώ να τα μετρήσω για να τα δώσω στα επόμενα διόδια.
Μια φορά δε ,μου δώσανε ένα ταλαιπωρημένο 5 ευρώ,που δεν το δεχότανε ο επόμενος.
Μου ζητάει να του δώσω ένα άλλο.
Πήγαινε να ζητήσεις να στο αλλάξουν στα προηγούμενα διόδια που μου το δώσανε,ήταν η απάντηση μου.
Άσε που θα πω την αμαρτία μου,ότι δεν απαντάω στην καλημέρα που λένε.
Είναι που είχαν πει ότι θα τα μειώσουν εδώ και 3 χρόνια,αλλά μπερδεύτηκαν και κάνανε 3 αυξήσεις από τότε.

Ουφ,τάπα και σήμερα.

  1. echo
    Οκτωβρίου 4, 2012 στο 12:48 μμ

    Η κουνιάδα μου είχε δουλέψει λίγο καιρό εποχιακή στα διόδια.Τον πρώτο μήνα
    είχε πάθει σοκ απο τις βρισιές που ‘εισέπρατε’.Ας μην ξεχνάμε ότι και αυτοί
    απλοί υπάλληλοι είναι και μάλιστα …στο φτερό.Αυτά βέβαια χωρίς καμμία ανοχή
    στους πουλημένους της εργοδοσίας.

  2. Οκτωβρίου 4, 2012 στο 1:03 μμ

    συμφωνω απολυτα.Φυσικα δεν μιλω ποτε στραβα στους εργαζομενους

  3. Νοεμβρίου 21, 2012 στο 4:16 μμ

    Ετσι μεγάλε ζούρι καλά τα λες…

    Εγώ μαν έχω πάρει μέσα στο πουγκί με τα ρεστοκέρματα βαλκανικό νόμισμα αντί για 2ευρω φίλε…. και τι να του κάμω του πούστη που έχω φτάσει Ξυλόκαστρο όταν το χαμπάριασα ε?

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

