Αρχική > Uncategorized > ¨Ελεγχος για stress!!

¨Ελεγχος για stress!!

Σεπτεμβρίου 19, 2012 Σχολιάστε Go to comments

Με όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας ,
άρχισα να μην αισθάνομαι και πολύ καλά.
Έπρεπε να πάω οπωσδήποτε και γρήγορα σε γιατρό.

Έτσι τηλεφώνησα μια φίλη μου την Ευγενία,που είναι ψυχολόγος μήπως και με δεχτεί στην βαριά κατάσταση που είμαι.
Άλλοι άγνωστοι προς εμε γιατροί,δεν δεχθήκανε ούτε καν να κλείσουν ένα
τυπικό ραντεβού μαζί μου.
Στην πρώτη συνεδρία με την Ευγενία,θέλησε να διαπιστώσει σε τι βαθμό
έχει προχωρήσει η πάθηση μου.
Μου δείχνει μια φωτογραφία,και με ρωτάει τι βλέπω.
-ένα δελφίνι και μια αγελάδα,απαντώ σίγουρος για τα λεγόμενα μου.
Έβαλε τα γέλια.
-δηλαδή βλέπεις ένα δελφίνι και μια αγελάδα ,να πετούν στα κύματα?
-ε,βέβαια.Είναι ολοκάθαρο αυτό.
Τα γέλια της,αυξηθήκανε.
-Zouri,ξέρεις ότι είμαι και εγώ μια φανατική θαυμάστρια σου.
Αλλά αυτό που μου ζητάς είναι αδύνατον να το αναλάβω.
Στην φωτογραφία φαίνονται ολοκάθαρα 2 δελφίνια.
Αν ένα άτομο έχει stress τότε νομίζει ότι τα 2 δελφίνια φαίνονται διαφορετικά. Αν υπάρχουν πολλές διαφορές μεταξύ των 2 δελφινιών, αυτό σημαίνει ότι το άτομο που εξετάζει την εικόνα βρίσκεται κάτω από υψηλό ποσοστό πίεσης stress.

Ρε παιδιά,εσείς τι βλέπεται?

  1. Chrisa
    Μαΐου 17, 2006 στο 8:35 πμ

    Εγώ πάλι βλέπω δύο υπέροχα δελφίνια ΟΛΟΪΔΙΑ!!!!
    Καλημέρα!!!!

  2. xristina
    Μαΐου 17, 2006 στο 9:03 πμ

    Καλημέρα!!! Εγώ βλέπω δύο πανέμορφες και καλογυμνασμένες αγελάδες.
    Καλά πάω;

  3. mario
    Μαΐου 17, 2006 στο 10:04 πμ

    ουρανό και θάλασσα βλέπω εγώ
    γιατρέ? θα ζήσω?
    καλημέρες πολλές ζουρι, την Κυριακή θα έχεις επιστρέψει?

  4. ptwsh
    Μαΐου 17, 2006 στο 10:19 πμ

    1 flying dolphin +
    1 flying cow

  5. zero
    Μαΐου 17, 2006 στο 4:30 μμ

    Εγω βλεπω…
    …ενα κρις-κραφτ!

    ζερο.

  6. Eu-aggelos
    Μαΐου 17, 2006 στο 5:12 μμ

    δηλαδη αυτα τα 2 υπεροχα αλογα στο καταπρασινο αυτο λειβαδι κανεις δε τα βλεπει;

  7. reservoirdogs
    Μαΐου 17, 2006 στο 6:18 μμ

    Δηλαδή οι αγελάδες στην Αθήνα είναι δελφίνια?

  8. The Motorcycle boy
    Μαΐου 17, 2006 στο 6:39 μμ

    Βυζάκαι, βυζάκια, βυζάκια

  9. Lamiotis
    Μαΐου 17, 2006 στο 8:00 μμ

    Καλά που τα βλέπετε όλα αυτά; Εγώ γιατί δε βλέπω τίποτα;

  10. homelessMontresor
    Μαΐου 18, 2006 στο 1:04 πμ

    2 καθηγητές μου από τη σχολή που απεργούν!

  11. nimbus
    Μαΐου 18, 2006 στο 9:33 πμ

    εγώ βλέπω λουλούδια στην θάλασσα…

    καλημέρα!

  12. Μαυρος Σκυλος
    Μαΐου 18, 2006 στο 5:06 μμ

    … ena kopadi apo aloga na kalpazoun stin plati tis thalassas, kai apo pisw tous na trexoun, gorgones me ftera ….

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

