Αρχική > Uncategorized > το κορίτσι στην στάση…

το κορίτσι στην στάση…

Ιουλίου 25, 2012 Σχολιάστε Go to comments

περίμενα προχθές σε μια στάση λεωφορείου,μεσημερακι με ζέστη.
Δίπλα μου μια ωραία κοπέλα,περίμενε και αυτή το λεωφορείο που αργούσε.
Μέχρι να φανεί το μπλε λεωφορείο,θαχανε σταματήσει 5-6 αμάξια με θερμούς Έλληνες μπορεί και Αλβανούς,
που θα της πρότεινα να την πάνε αυτοί όπου εκείνη ήθελε.
Αφού σκεφτόμουν να της πω να περιμένει λίγο μέχρι να πάω να πάρω και εγώ το αμάξι και να δοκιμάσω την τύχη μου.
Αχ,αθάνατο Ελληνικό καμάκι.

Όσες γενιές και να περάσουν πάντα θα είναι ένα από τα γνωρίσματα του λαού μας.

  1. vad
    Σεπτεμβρίου 9, 2011 στο 5:53 πμ

    Εχω χρόνια ν σταθώ σε στάση,ακομα,ρε,οι θεονηστικοι,δε χόρτασαν τον ιδιο ηλιθιο τροπο;

  2. Γιάννης Α.
    Σεπτεμβρίου 9, 2011 στο 3:52 μμ

    και εγώ που νόμιζα οτι το καμάκι »πέθανε».
    καλή φάση.

  3. le pouras
    Σεπτεμβρίου 10, 2011 στο 9:39 πμ

    Mα τι αίσχος, τι λιγούρια αυτοί οι βαλκάνιοι τσολιάδες, δίχως ίχνος αξιοπρέπειας.

    ΥΓ. Σε ποια στάση είπες;

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

