Αρχική > Uncategorized > και τώρα Σγουρός?

και τώρα Σγουρός?

Νοεμβρίου 13, 2010 Σχολιάστε Go to comments

ποτέ όσες φορές χρειάστηκε να ψηφίσω την δεύτερη Κυριακή,μεταξύ υποψηφίων που δεν ήταν στην αρχική μου επιλογή,δεν περίμενα την «γραμμή»του κόμματος.

Είχα προαποφασίσει την στάση μου από πιο πριν.

Σήμερα πάλι,πρέπει να επιλέξω για την στάση μου στον β γύρο για περιφερειάρχη Αττικής.

Ο καθένας μας μιλάει με την συνείδηση του.
Προσωπικά χωρίς να αλλάξω ούτε δράμι από την αρχική μου κριτική για τον συνδυασμό του Σγουρού(αποκλειστικά για το κόμμα που τον στηρίζει),στο σημερινό δίλημμα και χωρίς δεύτερη σκέψη,θα τον ψηφίσω.
Το λευκό ή η αποχή δεν μου ταιριάζει.

Το δε άκυρο,ακυρώνει τα πάντα.

Όσο για τον δήμο της Αθήνας,οφείλω να πω ότι η επιλογή του Καμινη δεν με ενθουσίασε από την πρώτη στιγμή.
Δεν ψηφίζω και δεν μένω εκεί,για αυτό και έχω μια χλιαρή άποψη σαν επισκέπτης και μόνο της πόλης.
Τις τελευταίες μέρες δέχεται μια επίθεση ο Καμινης όχι σαν υποψήφιος δήμαρχος,αλλά για την θητεία του ως συνηγορου του πολίτη.
Δεν τον προστάτευσε κανείς,αλλά κατάφερε μόνος του και μόνο με την ορθότητα του λόγου του,να με κερδίσει και να μου δείξει ότι δεν είναι πολιτικός αλλά Άνθρωπος.

Ο Μακης Διογος παρατήρησε δε σωστά ότι ο «Καμινης βλέπει την πολτική από τη πλευρά του πολίτη.»
Ας πάμε και στην Καισαριανή όπου και ψηφίζω.

Ο Τζοκας που έχει την υποστήριξη των κομμάτων Δ.Α.,ΣΥΝ.,έχει απέναντι τον υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ.
Θεωρώ ότι έχει κάνει έργο ο Τζοκας,και για αυτό τον ψήφισα και την πρώτη Κυριακή.

  1. Δεν υπάρχουν σχόλια.
  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

