περί απιστίας.

Άκουσα με προσοχή την ιστορία- θεωρία του Στέλιου.Δεν του απάντησα αν με βρίσκει σύμφωνο ή όχι.
«Με την Λένα ήμουν 3 χρόνια και τα πηγαίναμε καλά.Κάτι όμως μέσα μου αντιδρούσε για κάτι πιο σοβαρό.
Ήταν και μικρή ακόμα και ο άνθρωπος αλλάζει και περνάει από πολλά στάδια.
Δεν είχε κατασταλάξει κάπου και δικαίως αυτό λόγω ηλικίας και μόνο.
Μου ζήτησε να επισημοποιήσουμε την σχέση μας,αλλά δεν με βρήκε απροετοίμαστο στην απάντηση μου.
Το είχα ήδη σκεφτεί πολύ καλά.Και ήταν αρνητική η θέση μου ακόμα και για να συνεχίσουμε όπως είμαστε.
Μεταξύ άλλων από αυτά που της απέδιδα ήταν και το ότι δεν θα ήταν πιστή.
Όχι τόσο από θέση προς την απιστία αλλά όσο από χαζομάρα της.
Και έτσι η επόμενη μέρα μας βρήκε χώρια και ο καθένας να ψάχνει για νέες περιπέτειες.
Μετά από 3 χρόνια η Λένα παντρεύτηκε.Ήμουν καλεσμένος στον γάμο της και της ευχήθηκα βίο ανθόσπαρτον.
Περίπου στο 2 χρόνο του γάμου της βρισκόμασταν όλο και πιο στενά.Δεν άργησε να ξαναβρεθούμε και ερωτικά.
Κράτησε κανένα χρόνο η ιστορία αυτή και συνεχίσαμε απλά να ήμασταν 2 καλοί φίλοι.
Ο γάμος της δεν πήγαινε και τόσο καλά.
Η Λένα κατόπιν γνώρισε άλλον,και άλλον και άλλον και άλλον,και μετά έχασε το μέτρημα.
Βλέποντας όλα αυτά είπα ένα μεγάλο Μπράβο στον εαυτό μου γιατί όλα μα όλα αυτά τα είχα προβλέψει.
Η Λένα ήταν καλή μόνο για γκόμενα,για σχέση δεν έκανε.
Έτσι απλά.»

3 Comments

  1. Ο Στέλιος πάντως έχει προαίσθημα πάντως. Η αλήθεια είναι ότι μερικοί άνθρωποι είναι σαν τη Λένα. Δεν είναι φτιαγμένοι για σχέση, οικογένεια κλπ. Κι αυτό δεν είναι απαραίτητα κάτι κακό. Απλώς πρέπει να ξεκαθαρίζουν τις προθέσεις τους από την αρχή.

    ΥΓ. Πήρα τηλέφωνο στο 11880 και μου είπαν ότι αυτή την περίοδο ο κερατάς είναι καθηγητής του καράτε, οπότε δεν μας παίρνει…

Σχολιάστε