Η μόδα στο Μιλάνο σήμερα.

Ε,νομίζω ότι πρέπει να σας ενημερώσω με το τι τρέχει με την μόδα στο Μιλάνο.
Κυρίως για τις sport ή casual εταιρείες.
Ξεκινάω από το πιο trendy brand αυτή την στιγμή στην γειτονική μας χώρα που είναι η εταιρεία Moncler.
Γίνεται χαμός με τα μπουφάν της και βλέπεις πάρα πολύ κόσμο να τα φοράει.
Σου κάνει αμέσως εντύπωση ότι φοριέται σε τόσο μεγάλο ποσοστό.
Η διαφημιστική τους καμπάνια είναι φοβερή,αν και δεν θα βρεις προϊόντα της εταιρείας σε πολλά σημεία.



Ακολουθεί η εταιρεία κυρίως με γυναικεία καστόρινα μποτάκια η UGG.
H οποία με τα χαρακτηριστικά σχήματα της έχει επιβάλει αυτή την φόρμα.

Προσωπικά περιμένω μεγάλες αλλαγές στο πολιτικό παπούτσι(αντρικό και γυναικείο)
Θα κυριαρχησουν νέα καλούπια που θα μας βγάζουν πολύ έξω από τα κλασσικά brown shoes,με κορδόνι ή χωρίς.
Μια και είμαστε σε αυτόν τον χώρο,να μιλήσουμε για την Hogan,η οποία για συνεχόμενες χρονιές κυριαρχεί στο παπούτσι.
Τα monobrand hogan shop,συνήθως είναι με ουρές.Δεν έχει βγει κάποιος να χτυπήσει αυτή την εταιρεία και τα σχέδια της βλέπω ότι βελτιώνονται.Κάποια κίνηση που πήγε να κάνει η Tods δεν μπόρεσε να την ανταγωνιστεί σοβαρά.


Σε ποιο χαμηλές τιμές (100-150 €) έχει κερδίσει με άνεση η Geox κυρίως σε βάρος της Camper,που νομίζω ότι έχει κουράσει.
Τελειώσαμε το παπούτσι?
Απλά να προσθέσω ότι στον αθλητικό τομέα η Adidas με την Nike,έχουν ξεφύγει πολύ.(πάρα πολύ).
Η Reebok με την καινούργια τεχνολογία easytone ,παίρνει χώρο στις βιτρίνες των καταστημάτων.


Στα αντρικά εσώρουχα νομίζω ότι έχει κουράσει ο calvin klein και έχει φορεθεί πολύ.
Στην Ιταλία τουλάχιστον οι Dolce Cabanna,παίρνουν κεφάλι γενικά.
Και στα ρούχα έχουν ανέβει πολύ και βλέπεις μια ζωντάνια στα μαγαζιά τους.
Αντίθετα πιστεύω ότι τα Armani jeans,κυρίως στο πάνω μέρος έχουν κουράσει πολύ τον άντρα.
Στο κατάστημα του στην Via Manzoni φαινόταν ότι δεν έχει την παλιά του αίγλη ακόμα και στους Ρώσους τουρίστες.
Μεγάλο opening έκανε η Abercrombie & Fitch στο Μιλάνο.
Νομίζω ότι είναι το 1ή 2 μαγαζί που ανοίγουν στην Ευρώπη.
Είχε μεγάλη ουρά για να μπεις μέσα όπου και εκει γινόταν ένας πανικός.
Είναι εντελώς άλλου ύφους μαγαζί που θυμίζει περισσότερο bar.
Χαμηλός φωτισμός,δυνατή μουσική και πωλήτριες που μόνο χόρευαν.
Τεράστια συλλογή κυρίως σε χρώματα.Πάρα πολύ στενά τα ρούχα τους,απευθύνεται το πολύ ως την ηλικία των 24 ετών.
Αγοράκια,κοριτσάκια με συγκεκριμένο ύφος ντυσίματος,γεμίζανε τα χέρια τους με ρούχα της Abercrombie.
Στην είσοδο του καταστήματος υπάρχει ένα γυμνό από την μέση και πάνω αγόρι,όπου τα κοριτσάκια βγαίναν φωτογραφία μαζί του.
Αυτό γίνεται σε όλα τα καταστήματα από ότι έμαθα.

Ουφ,νομίζω ότι θυμήθηκα όλα όσα είχα να σας πω.
Είναι προσωπικές μου απόψεις και μπορεί να πέφτω πολύ έξω.
Απλά σας μετέφερα αυτά που είδα.
Τα καταστήματα στο Μιλάνο ήταν ασφυκτικά γεμάτα.
Οι εκπτώσεις ήταν πραγματικές σε ποσοστό 30-50%.
Στο Rinascente(το καλύτερο πολυκατάστημα στο Μιλάνο,ακριβώς απέναντι από το Duomo) δεν χωρούσες με τίποτα να μπεις μεσα.

Και καποιες εικόνες απο το γιορτινό Μιλάνο


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s