Αρχική > Uncategorized > Tatiana Zavalova .

Tatiana Zavalova .

Νοέμβριος 8, 2008 Σχολιάστε Go to comments

Μάλλον είναι Ρωσίδα.Έψαξα λίγο πρόχειρα να βρω κάποιες πληροφορίες για την ζωή της,αλλά έβρισκα εύκολα μόνο φωτογραφίες της ,μόνο ελαφρά ενδεδυμένη.
Φυσικα και καταδικάζουμε το γεγονός να μην ξέρουμε το βιογραφικό της.Μας ενδιαφέρει πάρα πολύ,να ξέρουμε τα ενδιαφέροντα της,τις ανησυχίες που έχει για το μέλλον.
Αυξάνει την φαντασία μας.

  1. vad
    Νοέμβριος 8, 2008 στο 7:04 πμ

    Ζαβάλοβα,Ζαβάλογα,σε Αλόγα μου φέρνει σίγουρα!
    -κι εγώ περίμενα Τσέχες….

  2. Νοέμβριος 8, 2008 στο 2:46 μμ

    Καλησπέρα και καλό σαββατοκύριακο. Ήθελα να ενημερώσω πως στο εξής, το blog από το οποίο θα γράφω είναι το http://www.odromos.wordpress.com.
    Ευχαριστώ θερμά για την έως σήμερα παρακολούθηση και συμμετοχή σου στο προηγούμενο μου blog (www.agonek.blogspot.com) !Αν συνεχίζεις να πιστεύεις πως έχω πράγματα να πω και η γραφή μου έχει ενδιαφέρον, σε περιμένω στο νέο μου …σπιτικό. Με εκτίμηση και τη φιλία μου,
    N.Ago

  1. Νοέμβριος 18, 2008 στο 12:29 πμ

Σχολιάστε

