Αχ ρε παππού !!

Κάθεσαι στον καναπέ του σπιτιού σου,και βλέπεις Champion league.
Χτυπάει το τηλέφωνο.Βαριέσαι να πας να το σηκώσεις.
Αλλά στο τέλος ,το πιάνεις και λες και ένα ,ναι.
-είσαι ο απόγονος του Ζουριόγλου ?
Βαριέσαι να απαντήσεις,και το κλείνεις με δύναμη.
Αυτό ξαναχτυπά όμως με δύναμη .
-έλα,Ζουρουγλου εκεί ?
-άσε με ρε άνθρωπε μου.Σε μένα έπεσες ?
-εκπροσωπώ μια αμερικανική ασφαλιστική εταιρεία,και ψάχνω κάποιους δικαιούχους για μια αποζημίωση.
Αλλάζεις ύφος,διορθώνεις τον γιακά σου και παίρνεις και το κατάλληλο ύφος.
-ναι εγώ είμαι ?πόσα θα πάρω ?
-500 χιλιάρικα
-500 χιλιαρικα € ?
-όχι,500 χιλιάρικα USD .
-καλά ρε φίλε,και με σήκωσες από τον καναπέ για 500 χιλιάρικα δολάρια .?
Αυτή θα ήταν η στιχομυθία μου ,με τον αμερικάνο ασφαλιστικό πράκτορα,αν ο παππούς μου Ζουριόγλου ,είχε
(διαβάστε εδώ )

3 Comments

  1. Με …φώναξες;
    Διάβασα τα επαγγέλματα των προγονων,ο δικός σου τι ήταν;Δήμιος ή ευγενής;
    Με μια προ-προγιαγια Μικρασιάτισσα,λες να είμαι και γω μέσα;
    Αντε,καλοφάγωτα!

  2. Μωρέ όποιος έχει να παίρνει χρήμα θα φύγει με άδεια χέρια! Θα του τα φάνε δικηγόροι και εφοριακοί, νόμιμα ή παράνομα! Σιγά μην αφήσουν τέτοιο χρήμα αφάγωτο!

Σχολιάστε