Αρχική > Uncategorized > Φωτογραφιες απο Πράγα.

Φωτογραφιες απο Πράγα.

Ιουνίου 11, 2007 Σχολιάστε Go to comments

αυτή είναι η πόλη όνειρο κατ εμε.

Είμαι σίγουρος ότι αυτή η πόλη δεν κτίστηκε,άλλα ζωγραφίστηκε.

Γιατί είναι όλη μια ζωγραφιά.

 

Ο Ιούνης είναι η καλύτερη περιοδος για να επισκεφτείτε την πόλη.

 





















  1. αργυρένια
    Ιουνίου 11, 2007 στο 4:14 μμ

    ζηλεύω…

  2. jul
    Ιουνίου 11, 2007 στο 7:40 μμ

    teleiaaaaaaaa…..

  3. ΣεΞπΥρ
    Ιουνίου 12, 2007 στο 2:22 μμ

    Συγνώμη, μόνο εγώ βαριέμαι σε αυτή τη πόλη;

  4. zouri1
    Ιουνίου 12, 2007 στο 4:08 μμ

    Ε,σιγουρα μονο εσυ.

  5. ΣεΞπΥρ
    Ιουνίου 12, 2007 στο 4:46 μμ

    Εντάξει, όμορφη πόλη αλλά δεν έχει τίποτα να κάνεις. Μη μου πεις και εσύ να πάω στα μουσεία, βαριέμαι.

  6. zouri1
    Ιουνίου 12, 2007 στο 4:49 μμ

    Α,εχει και μουσεια?
    εγω στο darling πηγα.:)

  7. confused
    Ιουνίου 13, 2007 στο 6:04 μμ

    Από τη μια εσύ, από την άλλη η Κροτ, από την τρίτη το νυχτολούλουδο με τα ταξιδιωτικά σας…. εεεεεεε την έπαθα την κατάθλιψη η μπερδεμένη (σνιφ)

    (Πάντα τέτοια ;))

  8. Kostas
    Ιουνίου 26, 2007 στο 1:18 μμ

    Πως θα παω απο το αεροδρομιο της Πραγας να παρω το λεωφορειο και να παω στο Καρλοβυ Βαρυ???????????

  9. zouri1
    Ιουνίου 26, 2007 στο 2:24 μμ

    den το εχω ψαξει απο το αεροδρομιο,αν υπαρχει απ ευθειας.Απο την πολη,εχει παρα πολλα λεωφορεια που πανε εκει.Υπαρχουν και αυτα που κανουν το τουρ,και φευγουν στις 8 με 9 το πρωι και γυρναν μετα απο 7 ωρες.Αλλα υπαρχουν και τα λεωγορεια που πηγαινουν εκει.Εγω ,δεν εχω παει στο Καρλοβυ βαρυ

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

