Αρχική > Uncategorized > Σε ποιο σπίτι μπήκα?

Σε ποιο σπίτι μπήκα?

Δεκεμβρίου 1, 2006 Σχολιάστε Go to comments

έλειπα μέρες.
Μπαίνω χθες ,αφήνω την βαλίτσα πρόχειρα.
Ακούω το νερό στο μπάνιο,να τρέχει δυνατά.
Όχι ρε γαμώτο,είχα ξεχάσει την βρύση ανοιχτή?
Θα έχω πλημμυρίσει.
Ανοίγω την πόρτα και…βλέπω

Έντρομος πάω προς τα σαλόνι ,και …

Τελικά ή υπάρχει Θεός ή έχω μπει σε λάθος σπίτι.

  1. Anonymous
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 9:09 πμ

    Χμμμμ το πιο πιθανό είναι να μην υπάρχει θεός 😛
    Καλημέρα και καλό μήνα 🙂

  2. bali
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 9:26 πμ

    εγώ γύρισα προχθές σπίτι μου και μου λέει η γυναίκα μου : καλώς το λεβέντη μου, έλα φάε, κάνε ένα μπάνιο και να κάτσουμε παρέα. Τότε κατάλαβα ότι είχα μπει σε λάθος σπίτι.
    Τις κοπέλες εγώ σου τις έστειλα (είχες ξεχάσει την πόρτα ανοιχτή) για έκπληξη, για να σε ξεκουράσουν μετά από ένα δύσκολο ταξίδι!
    καλό μήνα!

  3. N.Ago
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 9:33 πμ

    Kalo mhna , ypoyrge moy!
    Makria apo kakes …synanastrofes.

  4. Η μικρή Ολλανδέζα
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 9:47 πμ

    καλό μήνα κι απο μένα…..
    Μάλλον σε λάθος σπίτι είχες μπει αλλιώς δεν θα’χες χρόνο (και διάθεση) ν’ανεβάζεις ποστ…

  5. Zooman
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 9:54 πμ

    Η σκηνοθεσία πως σου φαίνεται σαν επόμενο βήμα???
    :)))))

  6. λολιτα
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 10:58 πμ

    καλημερα γιαννη…
    το μπανιο μοιαζει λιγο με το δικο σου….και παλι καλημερα

  7. Chrisa
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 11:12 πμ

    Καλημέρα zouri!!! Μια χαρά το βρίσκω το σπίτι σου!!! Πολύ ωραίες βρύσες!! Βλέπω έχεις και TFT οθόνη!!
    Κατα τ’αλλα δεν βλέπω τον λόγο που γράφεις αυτό το post….
    Χαχαχα!!!

  8. alexandra
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 12:24 μμ

    nai kai meta ksipnhses alla ena exw na pw poli wraia tv

  9. ΣεΞπΥρ
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 1:00 μμ

    Ρε συ Zouri, δεν μου είχες πει ότι θα γύριζες αύριο? Δε πρόλαβα να σου αδειάσω το σπίτι έγκαιρα ρε φίλε, συγνώμη ειλικρινά για το θέαμα που αντίκρυσες.

    ΥΓ: τα φυτά τα πότισα όπως μου είχες πει 🙂

  10. toolman
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 1:06 μμ

    ζουρι το ξέρεις οτι η διάρρηξη τιμωρείται αυστηρά από τον νόμο;
    μη ξαναμπείς σπίτι μου όσο λείπω!!!

  11. An-Lu
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 1:28 μμ

    …και ύστερα ξύπνησες ε;

    Καλό μήνα!!!!

  12. Anonymous
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 1:29 μμ

    τς τς τς μόνο 4?

    Κανονικά μια ντουζίνα έπρεπε να σε περιμένει για το καλως όρισες…

  13. tsitas
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 2:11 μμ

    Μμμ… Πέτρα, Σβετλάνα, Κρίστα και Αντριάνα… Εκεί κρύφτηκαν και τις κηνυγουσα όλο το βράδυ..;; Ε θα τις γ@#$%^ω!!

  14. Dimitris
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 2:27 μμ

    Η Αντριάννα επειδή γιόρταζε το γλέντησε βλέπω με την Κρίστα. Αυτές δεν με νοιάζουν.

    Η πρώτη φωτογραφία ή είναι τραβηγμένη στο δικό μου μπάνιο ή ζούρι έχουμε ανησυχητικά ίδιο μπάνιο…

  15. zouri1
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 6:39 μμ

    τελικα με θλιψη μου διαπιστωνω οτι ειστε ζηλιαρες και οι αντρες ειστε παρτακηδες.Ντροπη σας.

  16. DCD
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 6:48 μμ

    😛

  17. Anonymous
    Δεκεμβρίου 1, 2006 στο 9:14 μμ

    Ρε Ζούρη, τώρα που κοίταξα καλύτερα (έβαλα τα γυαλιά μου, ντε!) βλέπω ότι η μία είναι η ανιψιά σου και η άλλη η συμμαθήτρια και γειτόνισσά της… Εσύ δεν της έδωσες το κλειδί για να μπαίνει και να διαβάζει ήσυχα; Ρε ξεχασιάρης που είσαι… 🙂

  18. malloukr
    Δεκεμβρίου 2, 2006 στο 10:41 μμ

    Tα τηλεφωνα τους τα πηρες??? Δωστα και σε εμας.

  19. Evi
    Ιουλίου 31, 2011 στο 8:31 μμ

    Γιαννη μου,ελεξες μην εχουνε ριξει τις τριχες τους στο πατωμα?

  20. Brfunatic
    Ιουλίου 31, 2011 στο 8:57 μμ

    Μπορείς να μου δώσεις το τηλ του συγκεκριμένου συνεργείου καθαρισμού;Αραχνιάσαμε!!!

  1. No trackbacks yet.

Σχολιάστε

