Ο Φ.Στρακόσα μιλάει στον Zouri.

Έχω αναφερθεί στο παρελθόν για την μεγάλη εκτίμηση που έχω για τον Φ.Στρακοσα τόσο ως τερματοφύλακα αλλά και ως άνθρωπο.
Στον όχι και τόσο ¨καθαρο» χώρο του ποδοσφαίρου ο Στρακόσα εχει δείξει το ήθος του.
Χάρηκα πολύ όταν έμαθα ότι κατεβαίνει ως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος στην Αττική(Ν.Τομέας) με τον συνδυασμό του Γ.Σγουρού.
Θεωρώ ότι άνθρωποι που έχουν ξεχωρίσει στον τομέα τους και θέλουν να προσφέρουν κατόπιν στην κοινωνία,να έχουν την αποδοχή και υποστήριξη μας.
Έτσι μέσω του κοινού μας φίλου Ν.Ago του ζήτησα αν μπορούμε να κάνουμε μια μικρή κουβέντα πάνω σε αυτό.
Η αποδοχή εκ μέρους του, αποτελεί τιμή για μένα.
Έτσι βρεθήκαμε στο ξενοδοχείο όπου είχε καταλύσει η ομάδα του Πανιωνίου,μια και σήμερα ο Φώτης είναι μέλος του τεχνικού team της ομάδας.
-καλημέρα Φώτη,πολλά χρόνια τώρα σε παρακολουθώ, από τότε που έπαιζες για πρώτη φορά με τα Γιάννενα,αλλά περισσότερο θυμάμαι που το 1998 σήκωσες το κύπελλο Ελλάδας με την φανέλα του Πανιωνίου.
Θα θελα να μου πεις αν αντιμετώπισες ρατσισμό στην ποδοσφαιρική σου καριέρα?
-δόξα τω Θεω στην ποδοσφαιρική μου καριέρα δεν έχω αισθανθεί κάτι τέτοιο.Σίγουρα όμως στην καθημερινή ζωή το είχα αισθανθεί.
-πως μπορείς να βοηθήσεις την περιφέρεια σε περίπτωση εκλογής σου?
-ο Θεός μου χε δώσει την τύχη να έχω ταλέντο στο ποδόσφαιρο και αυτό το έκανα επάγγελμα.Στο ποδόσφαιρο μαθαίνεις να λειτουργείς σαν σύνολο γιατί είναι ομαδικό άθλημα και το πιο σημαντικό είναι να προσφέρεις .Ετσι έχω γαλουχηθεί με το συναίσθημα ότι θέλω να προσφέρω.
Θέλω να πιστεύω ότι επειδή και ο Γ.Σγουρός προέρχεται από τον αθλητισμό και πείστηκα μετά από κουβέντες που κάναμε ότι μπορούμε να προσφέρουμε πολλά είτε για τα παιδιά ,ειτε για δημιουργία αθλητικών χώρων.Η χώρα μας σήμερα περνάει μια κρίση και δεν είναι σωστό να μεταφέρουμε το άγχος στα παιδιά.
-η υποψηφιότητα σου είναι αμιγώς πολιτική ή είναι και μεταναστευτική?
-πιστεύω ότι και το μεταναστευτικό είναι ένα σημαντικό κομμάτι στην κοινωνία μας.Πιστεύω ότι και τα δυο συμβαδίζουν,είναι μια αλυσίδα.Θεωρώ ότι οι νόμιμοι μετανάστες οφείλουν να σεβαστούν τους νόμους της κοινωνίας που έχουν επιλέξει.
Από την άλλη πλευρά η κοινωνία και οι Έλληνες πολίτες τους έχουν αποδεχτεί με όλα τα ανθρώπινα δικαιώματά.Αυτό που οφείλουμε είναι το ελάχιστο απέναντι στα παιδιά,γιατί μεγαλώνουν όλα μαζί ειτε είναι παιδιά Ελλήνων,ειτε παιδιά μεταναστών.Τα οφείλουμε ένα μέλλον χωρίς ρατσισμό.
-το γήπεδο της πολιτικής ή του ποδοσφαίρου είναι πιο δύσκολο?
-δεν έχω ζήσει το γήπεδο της πολιτικής και δεν ξέρω αν έχω δίκαιο ή άδικο στο αν συνδέονται η πολιτική με το ποδόσφαιρο..Δεν συνδέω την προσφορά μου στην περιφέρεια με τα χρώματα της πολιτικής και πιστεύω να μείνω σταθερός σε αυτή την άποψη.
-ο φόβος του τερματοφύλακα πριν την ψήφο ή πριν το πέναλτι ειναι πιο μεγάλος?
-μέχρι τώρα δεν έχω ζήσει φόβο αλλά άγχος πριν το πέναλτι,αλλά πιστεύω και το άγχος πριν την ψήφο θα είναι αρκετό.
Είναι διαφορετικά σε κάποια και όμοια σε κάποια άλλα.Το άγχος της ψήφου είναι κατά πόσο είσαι αποδεκτός και πόσο μπορείς να βοηθήσεις την κοινωνία.
-μια και μιλάμε για πέναλτι,θυμάσαι πόσα έχεις αποκρούσει?
-νομίζω ότι έχω ακόμα το ρεκόρ ,ή καταρρίφθηκε πρόσφατα στην Ελλάδα,με 13 αποκρούσεις.
-που δείχνεις κόκκινη κάρτα?
-δεν θαλεγα κάπου συγκεκριμένα.Θα μπορούσα όμως να την δείξω στους ανθρώπους που δεν σέβονται τον συνάνθρωπο τους.
-ευχαριστώ πάρα πολύ για την κουβέντα μας.Καλή επιτυχία στις ερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές .


3 Comments

  1. Θυμάμαι ένα από το πρώτα παιχνίδια (ίσως και ντεμπούτο) του Φώτη με τον ΠΑΣ, τη χρονιά 1990-1991, με αντίπαλο τον ΠΑΟ. Την παραμονή του αγώνα έβαλε στοίχημα με τους συμπαίκτες του ότι δε θα έτρωγε γκολ από το Σαραβάκο. Χάσαμε 1-2, αλλά το στοίχημα το κέρδισε σταματώντας μάλιστα και πέναλτι του τότε αστέρα του ελληνικού ποδοσφαίρου. Μεγάλος τερματοφύλακας και ωραίος τύπος.

  2. Μεγάλος τερματοφύλακας και καλό παιδί. Άλλά ρε Ζούρι δεν έχει το τίναγμα το δικό σου. Σε έχω δει να σε σκοτώνουνε από μισό μέτρο και εσύ να τινάζεσαι σαν την κόμπρα και να αποκρούεις. Έστω και αν μιλάμε για ερασιτεχνική μπαλίτσα

Σχολιάστε