Αρχική > Uncategorized > Τροφές που ανεβάζουν το ζάχαρο.

Τροφές που ανεβάζουν το ζάχαρο.

ε,όσο περνάνε τα χρόνια πρέπει να προσέχουμε πολύ για το τι τρώμε.
Λίγο η χοληστερίνη,λίγο το ζάχαρο,λίγο εκείνο που δεν καταλαβαίνεις όλο και κάτι μπορείς να πάθεις.
Για αυτό σας βάζω αυτή την πολύ χρήσιμη λίστα που πρέπει να την τηρούμε.

Προσέχουμε τον γλυκαιμικό δεικτη.(ΓΔ)

ΦΡΟΥΤΑ
Τρόφιμο ΓΔ Ποσότητα (gr) ΓΦ Θερμίδες
Φράουλες 40 120 1 32
Δαμάσκηνα 24 120 1,9 43
Ροδάκινο 28 120 2,1 40
Κεράσια 22 120 2,7 58
Grapefruit 25 120 3 36
Αχλάδι 34 120 3,8 49
Καρπούζι 72 120 4 37
Πορτοκάλι 42 120 5 44
Πορτοκάλι, χυμός 50 250 13 43
Μήλο 38 120 6 56
Μπανάνα, άγουρη 30 120 6 114
Σταφύλια 46 120 8 72
Φράουλα, μαρμελάδα 51 30 10 78
Σταφύλια, μαύρα 59 120 11 72
Μπανάνα, ώριμη 51 120 13 114
ΟΣΠΡΙΑ
Φακές, βρασμένες 30 150 5 158
Φασόλια ξερά, βρασμένα 28 150 7 155
Ρεβίθια, βρασμένα 28 150 8 182
Φασόλια μαυρομάτικα, βρασμένα 42 150 13 174
ΛΑΧΑΝΙΚΑ
Μπιζέλια 48 80 3 134
Καρότα 47 80 3 28
Πράσινα φασόλια 79 80 9 25
Καλαμπόκι 54 80 9 72
Πατάτα, βραστή 101 150 17 108
Γλυκοπατάτα 61 150 17 126
Πατάτα, τηγανητή 75 150 22 420
Πατάτα, ψητή 85 150 26 215
ΑΜΥΛΟΥΧΑ ΤΡΟΦΙΜΑ
Ψωμί, πολύσπορο 43 30 6 80
All Bran (Kellogg’s) 38 30 9 78
Ψωμί, άσπρο 70 30 10 80
Ψωμί, σικάλεως 58 30 12 67
Σπαγγέτι, βρασμένα 5 λεπτά 38 180 18 284
Corn flakes 81 30 21 108
Σπαγγέτι, βρασμένα 10-15 λεπτά 44 180 21 284
Ρύζι, άσπρο βρασμένο 64 150 23 207
Ρύζι, μακρύκοκκο βρασμένο 56 150 23 207
Ρύζι, basmati βρασμένο 58 150 24,4 211
Σπαγγέτι, βρασμένα 20 λεπτά 61 180 27 284
ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ
Coca Cola 63 250 16 98
Fanta, πορτοκαλάδα 68 250 23 85
Lucozade, ενεργειακά ποτά 95 250 40 64

Τα αναψυκτικά τύπου light ή zero δεν περιέχουν υδατάνθρακες και έχουν μηδενικές θερμίδες. Για αυτό το λόγο μπορούν να καταναλώνονται ελεύθερα.

Το κειμενο το αντεγραψα απο εδω

About these ads
  1. Χαρης
    Ιανουαρίου 14, 2010 στις 1:05 πμ

    εισαι τελειος τρελος θες να ψαχνουμε μεσα στα μεσανυχτα για ζυγαριες και πιεσομετρα στο κατω κατω σκεψου και το νεανικο κοινο σου ποσο αδιαφορος του ειναι ο καταλογος

  2. vertigo
    Ιουνίου 7, 2010 στις 11:13 μμ

    αγαπητε Χαρη του πιο πανω σχολιου,υπαρχει κι ο νεανικος διαβητης,οποτε μια χαρα ειναι ο καταλογος.

  3. γιαννης
    Αυγούστου 24, 2010 στις 11:01 πμ

    το νεανικο κοινω ας κοιταξη κανενα πορνο αν δεν το ενδιαφερη εμεις πανω των σαραντα εχουμε ενδιαφερων απω τετοια θεματα φιλε χαρη

  4. ΕΥΗ
    Σεπτεμβρίου 6, 2010 στις 7:26 μμ

    Εγω εχω ανεβασμενο ζαχαρο αλλα απο την παραπανω λιστα δεν καταλαβα τι πρεπει και τι δρν πρεπει να τρωμε.Τι ειναι γλυκαιμιος δεικτης και τι ειναι το ΓΦ.Απαντηστε μου σας παρακαλω αν ξερει καποιος.Ευχαριστω.

  5. Σεπτεμβρίου 6, 2010 στις 7:35 μμ

    Ευη,το σωστο ειναι να ρωτησεις τον γιατρο σου γιατι το ζαχαρο ειναι μια σοβαρη αρρωστεια.Αυτος και μονο αυτος θα σε κατευθυνει.

  6. Σεπτεμβρίου 26, 2011 στις 8:43 μμ

    ti 8a pei to gf k ola auta?plz apantiste!!!

  7. Σεπτεμβρίου 26, 2011 στις 8:55 μμ

    σε παρακαλω πολυ να πας στην σελιδα που εχω το λινκ απο οπου πηρα το αρθρο.Εκει θα διαβασεις περισσοτερα και φυσικα παντα και μονο ρωταμε γιατρο.Μονο αυτος θα σε ακτευθυνει σωστα.

  8. ΣΕΒΑ ΡΑΠΤΗ
    Ιανουαρίου 8, 2012 στις 3:42 μμ

    ΓΙΑ ΔΩΣΤΕ ΛΙΓΟ ΣΗΜΑΣΙΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ.ΕΙΜΑΙ 48 ΕΤΩΝ .ΑΠΟ 33 ΕΤΩΝ ΕΙΧΑ ΖΑΧΑΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΣΗΜΑΣΙΑ, ΤΩΡΑ ΙΝΣΟΥΛΙΝΗ ΕΔΩ ΚΑΙ 7 ΧΡΟΝΙΑ.

  9. matina ranti
    Μαΐου 27, 2012 στις 11:46 πμ

    kalhspera paidia…exw sovaro provlimma me to zaxaro….peftei mexri kai 43….kai moudiazw,zalizomai,xanw tis aisthhseis mou kai peftw gia wra katw,me kleista ta matia kai den borw na ta anoiksw…..ti prepei na kanw,kserei kanenas?

  10. Μαΐου 27, 2012 στις 4:19 μμ

    Από την στιγμή που παθαίνεις υπογλυκαιμικά επεισόδια τέτοιου βαθμού που μπορεί να σε οδηγήσουν σε υπογλυκαιμικό σοκ, το πιο άμεσο που πρέπει να κάνεις είναι να έχεις κοντά σου ή μαζί σου μια coca-cola. Η coca-cola είναι η μοναδική οικιακή πηγή άμεσης απόδοσης γλυκόζης στον οργανισμό μας!

    ΦΥΣΙΚΑ και πρέπει να επισκεφτείς έναν Διαβητολόγο άμεσα! Καλό είναι όμως να έχεις και πάνω σου ένα χαρτί (ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων) που να αναφέρει ότι παθαίνεις υπογλυκαιμικά επεισόδια.

    Είμαι γιατρός αλλά δεν μπορώ να σου δώσω περαιτέρω συμβουλές, μόνο ένας ειδικός που θα έχει πλήρες ιστορικό σου μπορεί να το κάνει. Η συμβουλή μου για το χαρτί είναι καθαρά πρακτική: αν – Θεός φυλάξοι – λιποθυμήσεις και χρειαστεί να σε μεταφέρουν σε νοσοκομείο, είναι ΠΟΛΥ χρήσιμο για τους γιατρούς εκεί – και για σένα βεβαίως – να ξέρουν αν έχουν να κάνουν με υπο- ή υπεργλυκαιμικό επεισόδιο. Θεωρητικά, όλοι μας ξέρουμε ότι πρέπει πρώτα να δώσουμε γλυκόζη στον οργανισμό να δούμε πως θα αντιδράσει κι ύστερα ινσουλίνη αλλά επειδή η κούραση που έχουμε στα Επείγοντα μπορεί να επηρεάσει την κρίση μας, καλό είναι να το γνωρίζουν :)
    (Φυσικά δεν θέλω να σε τρομάξω αλλά να σε πληροφορήσω).
    Ελπίζω να σε βοήθησα και να …τρέξεις στον γιατρό σου :)

  11. mihalis
    Ιανουαρίου 29, 2013 στις 10:38 πμ

    Προσοχη οι νεοι στο ζαχαρο διοτι δεν εχει συμπτωματα.Εγω για πλακα μετρηθηκα και ειχα 155 το πρωι νηστικος.Αρχισα μετα να το μετραω σε τακτικα διαστηματα και στο τελος αφου πηγα στον γιατρο, αποφανθηκε οτι υπαρχει προβλημα -ποιός ξερει απο πότε- και τωρα ειμαι 44 .Ηδιατροφη μου ηταν κανονικη και δεν ειχα ποτε καποιο προβλημα υγειας.

  12. ismini
    Μαρτίου 30, 2013 στις 10:25 πμ

    εγω γτ πιστευω πως πρεπει να δινουμε βαση στο γλυκαιμικο φορτιο και οχι τοσο στον γλυκαιμικο δεικτη?? εχω Σ.Δ.Τ.1.. ευχαριστω..

  1. No trackbacks yet.

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 30 other followers